Ik heb een Samsung ue40h6400aw tv. In het midden van het scherm zit op eens een zwarte streep. Heeft iemand een idee of dit te fixen is. Geen garantie op het ding
Ja hoor, gewoon even een nieuw paneeltje erin zetten.
Panasonic Lumix G9 ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
@umbrellavs Waarom heb je geen garantie denk je ?
Is het normaal dat dit binnen 4 j optreed ? (4j uit specs die aantonen dat het type 4j bekend is) pricewatch: Samsung UE40H6400AW Zwart
Je hebt namelijk langer dan 2j garantie op een product waar je van mag verwachten dat het langer dan 2j meegaat.
Is het normaal dat dit binnen 4 j optreed ? (4j uit specs die aantonen dat het type 4j bekend is) pricewatch: Samsung UE40H6400AW Zwart
Je hebt namelijk langer dan 2j garantie op een product waar je van mag verwachten dat het langer dan 2j meegaat.
[Voor 7% gewijzigd door Hackus op 24-09-2018 17:27]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Kapot?
Een foto van het euvel zou helpen; eventueel door ook te testen of het op alle inputs voorkomt of alleen bij bepaalde inputs of beeldsignalen.
Een foto van het euvel zou helpen; eventueel door ook te testen of het op alle inputs voorkomt of alleen bij bepaalde inputs of beeldsignalen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
@Hackus overgenomen van iemand die heeft geen bon of info meer..
@MAX3400 alle inputs inderdaad, effe kijken of ik een foto kan delen
@MAX3400 alle inputs inderdaad, effe kijken of ik een foto kan delen
[Voor 94% gewijzigd door umbrellavs op 24-09-2018 18:15]
kapot paneel... -> niks aan te doen
slechte verbinding vanaf de LCD driver(s) misschien te maken door de verbinding(en) te controleren / herstellen..
verder verdwijnt het probleem niet als je de TV wat langer aan hebt staan (warmte)
slechte verbinding vanaf de LCD driver(s) misschien te maken door de verbinding(en) te controleren / herstellen..
verder verdwijnt het probleem niet als je de TV wat langer aan hebt staan (warmte)
Dell XPS 15-9570, Dell E6440, 2x HP EliteDesk G4 705, Ryzen 9 5900x custom server
Dit is wel een erg karige topicstart.. als je die nou wat uitgebreider had geplaatst, dan had het topic nog wat kans gehad. We zijn hier echter geen ‘drop-je-vraag-forum’. Slotje helaas..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.