Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

403 Forbidden bij het toevoegen van een productreview

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views

• Tyrian
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Topicstarter
Wanneer ik een review wil toevoegen over de Waterfox browser krijg ik een 403 Forbidden foutmelding met de tip om in te loggen. Ik ben echter al ingelogd en kan van andere producten wel reviews schrijven.

Ik gebruik de Waterfox 56.2.3 browser op Windows 7 Pro x64.
403 Forbidden

Van dit product kan geen review worden geschreven
Wat nu?

Om gebruik te kunnen maken van deze functie moet je eerst inloggen.
Heb je nog geen account? Dan moet je eerst een account aanmaken.

Request ID: Twk-eun-web3_139.2.1_42797_5ba8e502e7bd09.37990073

[Voor 4% gewijzigd door Tyrian op 24-09-2018 15:26]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:32

crisp

Devver

Pixelated

Ik gok dat vooral dit relevant is:
Van dit product kan geen review worden geschreven
Het stukje over inloggen is meer een generieke melding op basis van de foutcode (403). Die zou hier eigenlijk niet getoond moeten worden.

Intentionally left blank

• Tyrian
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Topicstarter
Kan dit aangepast worden zodat het wel mogelijk wordt om hiervan een review te maken?

Is er een reden waarom er van dit specifieke product geen review geschreven kan worden, en van bijvoorbeeld Firefox wel?

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Van Firefox kan het ook niet (meer). Wat de reden daarvan is weet ik niet, maar misschien dat @Glaanie of @mooijekind11 dat kunnen vertellen?

Intentionally left blank

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22:43

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

Geen idee :p Staan beiden in dezelfde categorie, de status is ook hetzelfde (Downloads). We kunnen niet van individuele producten reviews uitschakelen, dus dat is het ook niet. Wellicht dat @mooijekind11 nog een idee heeft, anders moet dit even verder uitgezocht worden ...

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Glaanie schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 08:46:
Geen idee :p Staan beiden in dezelfde categorie, de status is ook hetzelfde (Downloads). We kunnen niet van individuele producten reviews uitschakelen, dus dat is het ook niet. Wellicht dat @mooijekind11 nog een idee heeft, anders moet dit even verder uitgezocht worden ...
De reden is simpel: er zijn geen review-criteria voor die categorie (840: browsers), maar blijkbaar kon het vroeger wel?

Sowieso zijn download-producten altijd wel een beetje raar geweest volgens mij; dit is ook best vreemd: categorie: Browsers

Intentionally left blank

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22:43

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

crisp schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 08:52:
[...]

De reden is simpel: er zijn geen review-criteria voor die categorie (840: browsers), maar blijkbaar kon het vroeger wel?

Sowieso zijn download-producten altijd wel een beetje raar geweest volgens mij; dit is ook best vreemd: categorie: Browsers
Dat nemen we mee in het uitzoekrondje :P

Het klopt dat die tab leeg is, want alle uitvoeringen die aan die categorie hangen hebben de status Downloads en zijn daarom hier te vinden: categorie: Browsers. Dat het lelijk is (zelfde als een altijd lege prijzentab bij de uitvoeringspagina's van Download-uitvoeringen) ben ik met je eens, maar schijnt niet zo makkelijk opgelost kunnen worden ...

• Technomania
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22:48

Technomania

salvis titulis et honoribus

Ik had altijd het idee dat Tweakers.net het toppunt van perfectie was maar blijkbaar zijn er toch wat slordigheidjes hier en daar. :|

Weer een illusie minder.

Nou heren devvers. Succes met het uitzoekrondje. :P

"Gelukkig is hij die het noodzakelijke niet ontbreekt en het overtollige niet verlangt"

• Luchtbakker
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 18:29
Adblocker misschien actief? Heb in het verleden wel eens issues gehad met functies van tweakers in combinatie met een actieve adblocker.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Technomania schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:40:
Ik had altijd het idee dat Tweakers.net het toppunt van perfectie was maar blijkbaar zijn er toch wat slordigheidjes hier en daar. :|

Weer een illusie minder.

Nou heren devvers. Succes met het uitzoekrondje. :P
Downloads is echt zo'n sectie in onze site die helaas niet de liefde krijgt die het nodig heeft...

Intentionally left blank

• Kees
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 11:41

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Reviews van downloadproducten is eigenlijk ook niet te doen, dan zou je namelijk voor elke (major) versie een nieuw product moeten maken, want reviews over firefox 3.6 slaan waarschijnlijk nergens meer op als je firefox 649 gebruikt.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Technomania
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22:48

Technomania

salvis titulis et honoribus

@crisp Mijn opmerking was met een knipoog bedoeld. Mocht het anders opgevat zijn, mijn excuses.

@Kees Voor elke (major) versie wordt toch al een nieuw product gemaakt? Zie de software-updates waarin netjes de verbeteringen worden gemeld, en waar men kan reageren. Is dat niet te koppelen aan elkaar?

(of ligt het totaal anders? Ik ben een leek op dit gebied)

"Gelukkig is hij die het noodzakelijke niet ontbreekt en het overtollige niet verlangt"

• Kees
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 11:41

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Nee, dat zijn nieuwsberichten, geen producten.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Lastig om bruikbaar op te lossen

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True