Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Fortnite _Save the world

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Lynn_1673
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 24-09-2018
Op mijn Ps4 heb ik naast mijn account (ouder) nog 2 accounts (voor mijn zonen)

Nu willen ze Save The World kopen.

Wordt dat gelijk aan hun account gekoppelen of wordt het alleen aan mijn account gekoppeld?

Dus als we alle 3 het willen spelen, dan moet het 3x gekocht worden? of 1x voor alle 3 accounts?

Begrijpen jullie mijn vraag?

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Lynn

Alle reacties

• Wylana
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18:08
Lynn_1673 schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:37:
Op mijn Ps4 heb ik naast mijn account (ouder) nog 2 accounts (voor mijn zonen)

Nu willen ze Save The World kopen.

Wordt dat gelijk aan hun account gekoppelen of wordt het alleen aan mijn account gekoppeld?

Dus als we alle 3 het willen spelen, dan moet het 3x gekocht worden? of 1x voor alle 3 accounts?

Begrijpen jullie mijn vraag?

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Lynn
Heb je al op internet gezocht hierna?

Want binnen 10 seconden heb ik het antwoord al gevonden: https://www.epicgames.com...s4-from-multiple-accounts

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• mark28179
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 10-06 23:25
Goedemiddag,

Kan je safe the world ook in het Nederlands spelen??

Een oud topic 'kapen' voor je eigen vraag is niet gewenst. Korte vragen kunnen in het algemene ervaringen topic van bijvoorbeeld Fortnite, maar we verwachten op Tweakers wel dat je zelf moeite doet om eenvoudige antwoorden op internet op t zoeken. We zijn hier immers geen helpdesk.

[Voor 121% gewijzigd door Geronimous op 25-04-2021 23:59]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True