Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• tifo007
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 16-06 16:13
Hey Tweakers,

Ik heb een klein probleempje, mogelijk dat jullie me kunnen helpen.
Momenteel speel ik Forza Horizon 3 op de PC met mijn Logitech G29 alleen
stuurt de g29 alleen maar 360 graden, ik wil het veranderen naar 900 maar dan moet ik
de .exe file hebben van het spel daar kom ik niet bij. Omdat de windowsapp game folder
ge locked staat of zo iets. Weten jullie misschien hoe ik mijn graden kan aanpassen van het stuur?
in forza?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Alle reacties

• diknmuis
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 19-06 09:14
Waarom moet je de .exe file hebben? Of je past het aantal graden aan in-game of via logitech profiler of dergelijke...

iRacing Profiel

• tifo007
diknmuis schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:30:
Waarom moet je de .exe file hebben? Of je past het aantal graden aan in-game of via logitech profiler of dergelijke...
Punt daarvan is ik heb in Logitech Gaming Software niet het profiel van Forza Horizon 3. Ik kan hem ook niet te pakken krijgen met scan voor games. In het spel zelf kon ik ook nergens die setting vinden om de graden aan te passen. :-(

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
@tifo007 Welke software heb je gebruikt om Forza te installeren? Steam of een ander platform? En had je al eens gegoogled naar waar die exe zou moeten staan? Ik bedoel... zoeken bij google naar 'forza horizon 3 exe location' kan toch iedereen? ;)

Verder hoef je niet per sé een game-specifiek profiel te maken in de Logitech Game Profiler. Je kunt hem ook globaal op 900 graden zetten.

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

• diknmuis
Zou het ff moeten checken, gebruik zelf geen wiel in forza games, maar normaal....

controller settings->wheel->advanced settings->degrees of rotation

iRacing Profiel

• tifo007
Evanescent schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:45:
@tifo007 Welke software heb je gebruikt om Forza te installeren? Steam of een ander platform? En had je al eens gegoogled naar waar die exe zou moeten staan? Ik bedoel... zoeken bij google naar 'forza horizon 3 exe location' kan toch iedereen? ;)

Verder hoef je niet per sé een game-specifiek profiel te maken in de Logitech Game Profiler. Je kunt hem ook globaal op 900 graden zetten.
Forza Horizon 3 is op het platform Microsoft Games. Mijn stuur staat zelf al globaal op 900 graden.
Ik kan niet op de exe. file komen omdat Microsoft zelf dat bestand heeft gelocked. Heb al bepaalde trucjes geprobeerd om er toch wel in te komen, en dat lukt me keer op keer helaas niet.

• diknmuis
google is tevens uw vriend :9

http://xboxracingpro.com/...aster-wheels-on-xbox-one/

zelf nooit logitech sturen gehad maar nog nooit geweten dat je een .exe file nodig hebt voor je wiel rotatie

iRacing Profiel

• BastiaanCM
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19-06 15:26
Ik zou afraden met permissies te gaan klooien (het kan wel ja), de laatste keer dat ik dat deed was FH3 kapot. Windows / de store ondersteunt ook niet het repareren van permissies ofzo dus ik kon alles weer opnieuw downloaden..

• u34186
  • Niet online
tifo007 schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:48:
[...] Ik kan niet op de exe. file komen omdat Microsoft zelf dat bestand heeft gelocked. [...]
Dat is vast niet de foutmelding zelf. ;) Sowieso, wat bedoel jij met 'Ik kan niet op de exe. file komen'. Kun je hem niet vinden of krijg je geen rechten om hem te bewerken? Heb je het al eens in een command line of notepad (of whatever je nodig hebt) met Administrator-rechten geprobeerd?

Heb je trouwens in de Windows verkenner wel de verborgen bestanden weergeven aangezet?

[Voor 12% gewijzigd door u34186 op 24-09-2018 15:03]

• tifo007
Evanescent schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:00:
[...]

Dat is vast niet de foutmelding zelf. ;) Sowieso, wat bedoel jij met 'Ik kan niet op de exe. file komen'. Kun je hem niet vinden of krijg je geen rechten om hem te bewerken? Heb je het al eens in een command line of notepad (of whatever je nodig hebt) met Administrator-rechten geprobeerd?

Heb je trouwens in de Windows verkenner wel de verborgen bestanden weergeven aangezet?
[Afbeelding]
Ik kreeg een bericht als dit.
https://filestore.communi...16-4e3f-a564-bf56be51d785

• u34186
  • Niet online
Volgens mij ben je dan een paar stations te ver. Dit scherm is een middel (rechten aanpassen), geen doel. Dus wat wil je wél bereiken? Volgens mij toch alleen dat je de executable kunt aanwijzen met de Logitech Profiler zodat je er een profiel aan kunt koppelen?

[Voor 19% gewijzigd door u34186 op 24-09-2018 17:24]

• BastiaanCM
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19-06 15:26
Evanescent, de geweldige Microsoft Store heeft zo'n keiharde DRM (ja het is echt weer fantastisch wat ze bedacht hebben*) dat je ook met Admin rechten niet in die folders kan. Volgens mij alleen de user 'Trusted Installer' dus de enige manier om daar wel bij te komen is om de admin / gebruiker permissies te geven in die folders.

* Nouja het idee was op zich niet zo slecht.. Goede beveiliging op software. Maar de uitwerking laat natuurlijk zwaar ten wense over, en de neven-effecten zijn ook zeer storend.. Modden van games is behoorlijk lastig, zelf even een mapje verslepen kan niet, als er iets mis gaat mag je heel de game opnieuw downloaden en installeren, en dit soort dingen werken ook niet meer...

• dragon9114
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 22:22
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True