Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Annika01
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 28-09-2018
Hoi,
Sinds een paar dagen zit er vocht onder het scherm van mijn galaxy s7.
Nu vroeg ik me af of er schermgarantie op zit aangezien ik hem eerder heb laten vallen waardoor de zijkant beschadigd is (toen zat die vochtbel er nog niet). Valt dit dan onder de schermgarantie? Want ik weet dus niet waardoor die vochtbel er is gekomen.
Verder vroeg ik me af onder welke categorie de reparatie van de zijkant valt (beeldscherm, achterkant of iets anders?).
Heeft iemand hier toevallig verstand van?

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 02:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Annika01 welkom op Tweakers.

Wanneer er vocht onder je scherm zit is de kans erg groot dat ze het gewoon onder waterschade gooien en ze dus niet onder garantie repareren.

Mag ik vragen wat er precies met het toestel is gebeurd en zou je foto's willen posten van het toestel? Dan kunnen we beter beoordelen wat het probleem is. Dat kan door de foto's te uploaden naar imgur.com en de link hier te delen.

[Voor 31% gewijzigd door rens-br op 24-09-2018 14:08]

• Edwin Snoek
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 24-05 19:21
Annika01 schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:33:
Hoi,
Sinds een paar dagen zit er vocht onder het scherm van mijn galaxy s7.
Nu vroeg ik me af of er schermgarantie op zit aangezien ik hem eerder heb laten vallen waardoor de zijkant beschadigd is (toen zat die vochtbel er nog niet). Valt dit dan onder de schermgarantie? Want ik weet dus niet waardoor die vochtbel er is gekomen.
Verder vroeg ik me af onder welke categorie de reparatie van de zijkant valt (beeldscherm, achterkant of iets anders?).
Heeft iemand hier toevallig verstand van?
Als je hem hebt laten vallen, dan kun je de schermgarantie wel vergeten, denk ik. Dan zal Samsung de oorzaak van de vochtbel toedichten aan de valschade. (Lekkage toestel door valschade.)

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 18:30
Samsung zal hier wel meer van weten, je kunt ze contacteren.

Maar ik denk zelf dat de kans heel groot is dat die vochtbel door de barst in je scherm is gevormd.

Valschade valt niet onder garantie want zelf aangebracht.

iPhone 12 Pro 128GB Goud // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 12-06 11:37
Ik zag bij Samsung wel een promotie lopen. Ik geloof tot de 30e van deze maand. 50,- Euro korting op reparaties van het scherm en gratis vervanging van de batterij. Misschien kan je er wat mee...

Edit:

https://www.samsung.com/n...-devices/schermreparatie/

[Voor 16% gewijzigd door Nol_NL op 24-09-2018 15:18]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True