Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• RoelofVos
  • Registratie: juli 2011
  • Niet online
Mijn vraag
Ik heb nog een oude telefoon liggen, een HTC 8X. Deze wil ik gebruiken als MP3 player. Nu heeft de telefoon standaard een muziek player (Xbox music player). Dat werkt op zich prima. Maar omdat ik hem wil gebruiken om begeidingsbestanden af te spelen bij zang is het van belang dat de bestanden 1 voor 1 kunnen worden afgespeeld. Nu is het zo dat de player automatisch het volgende nummer afspeelt. Dat is dus niet de bedoeling. Bij de instellingen heb ik geen optie kunnen ontdekken om één muzieknummer af te spelen. Weet iemand een oplossing of zijn er nog andere mogelijkheden.
Ik gebruik het apparaat dus niet meer als telefoon.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@RoelofVos ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Maar kan je via een file manager de nummers niet één voor één afspelen?

• RoelofVos
  • Niet online
Bedankt voor het aanpassen van de titel.
Kun je de opmerking over de file manager wat verduidelijken? Ik heb gekeken, maar geen filemanager te zien, kan dat?

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
RoelofVos schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:59:
Kun je de opmerking over de file manager wat verduidelijken? Ik heb gekeken, maar geen filemanager te zien, kan dat?
Ben niet heel bekend met Windows Phone / Mobile, dus het kan ook zomaar zijn dat die er niet standaard op staat. Kun je die geen in de Store vinden of in de Store kijken naar een andere muziekplayer?

• RoelofVos
  • Niet online
Ik heb al in de store gekeken, zat mediaplayers maar tevoren niet te zien of er de mogelijkheid opzit om één bestand af te spelen. Bovendien moet ik dan weer inloggen met een microsoft account en die gaat dan weer alles synchroniseren, dus dat wil ik liever niet.

• Paulus73
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 16-06 12:01
Ik gebruikte voor Podcasts gewoon de 'verkenner'. Die start dan met dat bestand Groove op. Kreeg geen volgend bestand als er niet nog een podcast in de map stond. Dus als je je bestanden in verschillende mappen zet en via de verkenner aanzet zou het moeten kunnen. Het is niet heel gebruiksvriendelijk, maar een wellicht een acceptabele workaround.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True