Toon posts:

Tour de France Game!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ergens iets gelezen over een spel waarin je teamleider was in de Tour de France, volgens mij in de Telegraaf maar het was op mijn werk, ik kon het stukje niet lezen zag alleen de kop en een plaatje. Voor de duidelijkheid ik bedoel niet het spel Demarage of zoiets dat je op internet een team kan samenstellen. Het was een recente PC game. Kan iemand mij hier meer over vertellen of weet iemand een website met info?

Verwijderd

Ligt bij de FRS, net nog gezien ;)

Ik meen dat ie Cycle Manager of zoiets heet.

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:23

ko9

Cycling manager dus:

kijk hier maar ff voor een review, ik vind het best een cool spel..

http://www.gamez.nl/_statisch/rev.296.phtml

Je bent dus teamleider van een zelf uit te kiezen team. En dan moet je een selectie uit +/- 20 rijders maken om mee te doen aan een ronde.
Je kan ook een seizoen rijden, waarbij je zelf kan kiezen welke rondes je wilt rijden.
Tijdens een wedstrijd kan je bepalen wanneer een renner moet gaan aanvallen enzo.

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Kun je dan ook Cees Priem zijn >:) ??

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu de Demo aan het downen, het lijkt me super cool spel, maar het schijnt dat je een paar patch moet downen voordat het echt leuk word. zonder Patch heb je niet eens de echte namen. Maar ik heb er geen moeite mee on die troep te downen als het dan maar cool is. Ik laat jullie horen wat ik van de demo vond

• Kiko
  • Laatst online: 13-02 19:47

Kiko

MOOH!!

Op vrijdag 20 juli 2001 01:00 schreef Basz19 het volgende:
Kun je dan ook Cees Priem zijn >:) ??
ja, dan moet je alleen als eerste de finish halen met een paar ampullen epo >:)

Slapende honden bijten niet

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Op vrijdag 20 juli 2001 19:14 schreef mini_head_maxi_brains het volgende:

[..]

ja, dan moet je alleen als eerste de finish halen met een paar ampullen epo >:)
Maar dan moet je natuurlijk ook advocaten en doktoren inhuren? >:)

Verwijderd

hehe ziet er wel geinig uit... maar hoe is de gameplay?

pijlomhoog=vooruit :?
pijlomlaag=remmen :?
pijllinks=links sturen :?
pijlrechts=rechts sturen :?

lijkt me niet erg moeilijk... en bij een demarage moet je 50x op een knoppie drukken om wat snel heid te maken... moet je ook schgakelen? en pleuren er ook ventjes? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 juli 2001 19:23 schreef MrFreeman het volgende:
hehe ziet er wel geinig uit... maar hoe is de gameplay?

pijlomhoog=vooruit :?
pijlomlaag=remmen :?
pijllinks=links sturen :?
pijlrechts=rechts sturen :?

lijkt me niet erg moeilijk... en bij een demarage moet je 50x op een knoppie drukken om wat snel heid te maken... moet je ook schgakelen? en pleuren er ook ventjes? :)
Beetje rond zitten kijken en mijn dowload van de demo is inmiddel 15% maar je ben dus manager, je kan alleen je coureurs coacheen en taktieken bepalen enz

Verwijderd

he bah dat vindt ik nou stom... daar kank niet van leven :)

Verwijderd

'T is een bezigheid: traperdetraperdetraperdetraptraperdetraperdetraperdetrap :Z

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ziet er leuk uit, ik ga ook ff de demo proberen :)

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-11-2025
Ook ik ben de demo aan het downloaden - laat nog wel weten wat ik er van vind...

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, hij doet het niet bij mij, bij jullie wel?

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-11-2025
Hier start ie op, en na dat intro filmpje van Cyanide duurt het een hele tijd voordat ik wat krijg. Hierna gaan (nadat ik op een knop heb gedouwd) een stel renners fietsen, en na 10 seconden loopt ie vast...

• ko9

ko9

bij mij deed ie het wel gewoon goed.
En de volledige versie doet het ook gewoon perfect...

Verwijderd

Is toch nie weer van Davilex he? :r

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het, heb nieuwe drivers voor mijn tnt2 geinstalleerd en hij doet het. Kan iemand mij uitleggen wat al die dingen betekenen die je aan kan klikken onder de race bij de renner.
Wat betekent
- Dat S tekentje
- Dat lampje
- Die soort van ketting
- en dat balkje met 1-2-3.??

• JohnnyBravo
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Op zaterdag 21 juli 2001 09:31 schreef F1fan het volgende:
Hij doet het, heb nieuwe drivers voor mijn tnt2 geinstalleerd en hij doet het. Kan iemand mij uitleggen wat al die dingen betekenen die je aan kan klikken onder de race bij de renner.
Wat betekent
- Dat S tekentje
- Dat lampje
- Die soort van ketting
- en dat balkje met 1-2-3.??
Ik heb zelf ook de volledige versie van dit spel. Het S tekentje betekent dat je renner gaat sprinten (handig op het eind bij een massasprint, kan alleen als er nog energie is, wat je kunt zien in het blauwe balkje), het lampje zit niet in de volledige versie :?, die ketting is voor het aflossen, als je wil dus dat je renner voorop gaat rijden en de trein aantrekt, klik je daarop en tot slot dat 1-2-3 balkje, dat zijn je voedselvoorraden, als het groene balkje bijna leeg is, neem dan wat voedsel

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Er is een zwaar verouderd spel. Je kan zelf fietsen of manager zijn. Het ziet er niet uit en je kan het wel voor F10,- to F15,- krijgen. Demarage zo heet het spel. Ik heb hem eens zien liggen bij de Free Record Shop. Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smileys/rasta.gif

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 21 juli 2001 10:43 schreef Manic het volgende:
Er is een zwaar verouderd spel. Je kan zelf fietsen of manager zijn. Het ziet er niet uit en je kan het wel voor F10,- to F15,- krijgen. Demarage zo heet het spel. Ik heb hem eens zien liggen bij de Free Record Shop. [afbeelding]
Lees eerst eens het topic en mijn vraag,

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 10:13 schreef JohnnyBravo het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook de volledige versie van dit spel. Het S tekentje betekent dat je renner gaat sprinten (handig op het eind bij een massasprint, kan alleen als er nog energie is, wat je kunt zien in het blauwe balkje), het lampje zit niet in de volledige versie :?, die ketting is voor het aflossen, als je wil dus dat je renner voorop gaat rijden en de trein aantrekt, klik je daarop en tot slot dat 1-2-3 balkje, dat zijn je voedselvoorraden, als het groene balkje bijna leeg is, neem dan wat voedsel
Bij welke kleur van de ketting doet de renner precies wat? want er zijn 3 kleuren...

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Kutzooi, als ik em wil installeren geeft ie steeds een foutmelding :(

Verwijderd

Gave icon Manic!! Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smileys/rasta.gif

• ko9

ko9

Dat lampie zit wel in de volledige versie, als het aan staat staat ie op automatisch en verricht de computer alle handelingen.

Met dat andere knoppie kan je instellen of je aan kop van een groep wilt blijven rijden (blauw), of je heel even op kop van het peloton wilt blijven rijden (groen), of dat je helemaal niet op kom van t peloton wilt komen te rijden (rood).

De rest weet ik zo niet uit mn hoofd. Maar weet wel dat dat knoppie met de "S" idd voor een sprint is. En dat er nog een ander knoppie zit om een normale aanval in te zetten.

• JohnnyBravo
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Op zaterdag 21 juli 2001 19:25 schreef ko9 het volgende:
Dat lampie zit wel in de volledige versie, als het aan staat staat ie op automatisch en verricht de computer alle handelingen.

Met dat andere knoppie kan je instellen of je aan kop van een groep wilt blijven rijden (blauw), of je heel even op kop van het peloton wilt blijven rijden (groen), of dat je helemaal niet op kom van t peloton wilt komen te rijden (rood).

De rest weet ik zo niet uit mn hoofd. Maar weet wel dat dat knoppie met de "S" idd voor een sprint is. En dat er nog een ander knoppie zit om een normale aanval in te zetten.
je hebt helemaal gelijk over dat lampje, schoot me alleen niet te binnen |:(

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op zaterdag 21 juli 2001 10:13 schreef JohnnyBravo het volgende:

[..]

Ehm volgens mij hebben die wielrennertjes een eigen willetje ofzo, heb ik Tonkov in de kopgroep, ik de ketting op rood zetten, blijft hij gewoon de laatste 30km aan kop rijden :?
Ze reageren eigenlijk alleen op attack en sprint. [indien nog jus in de benen]
Verder mis ik opties om b.v. een sprinter te lanceren.
Krijg het ook niet voor elkaar om al mijn mannetjes aan kop van het peleton te sleuren.
Verder is het wel grappig.

[voor de duidelijkheid, ik heb de demo]

Only fools are enslaved by time and space.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Op zaterdag 21 juli 2001 17:50 schreef Raptor20 het volgende:
Gave icon Manic!! [afbeelding]
Hm...jah gaat wel...

PS. sorry voor m'n reply, goed bedoelt .... Maar hier is niks meer goed whááááááá ! :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Nederlandse fanpagina gemaakt er staat nog niet zoveel op (er komt van alles op info en download e.d.) maar er is wel al een forum. Registreer je en discusseer mee!!

http://www.cycling-manager.ontheweb.nl/
Pagina: 1