Ik heb hier bij het opruimen nog XBox Live membership kaartjes gevonden van een eeuwigheid geleden: 3x 1 maand + 1x 12 maand. Op die van 1m staat er 'Redeem by 06/30/2009' dus ik dacht dat ik die in de vuilbak ging mogen kieperen. Ik ging echter uit nieuwsgierigheid toch eens naar mijn eigen Microsoft Account om er eentje te proberen verzilveren. Tot mijn verbazing werkte de code en kreeg ik dan een scherm waarop er stond dat het voor 1 maand was, en ik nog moest bevestigen.
Het bevestigen heb ik niet gedaan omdat ik de kaartjes eigenlijk gewoon nog wil verkopen. Wou echter nu wel weten of bovenstaande inderdaad betekent dat de codes nog geldig zijn. Of is er alsnog een kans dat als je dan op Confirm klikt hij zal komen zeggen dat de code vervallen is (zou wat stom zijn als hij het eerst niet kwam zeggen) ? Kaartje van 12m moet overigens ook ongeveer even oud zijn maar lijkt geen vervaldatum te bevatten.
Het bevestigen heb ik niet gedaan omdat ik de kaartjes eigenlijk gewoon nog wil verkopen. Wou echter nu wel weten of bovenstaande inderdaad betekent dat de codes nog geldig zijn. Of is er alsnog een kans dat als je dan op Confirm klikt hij zal komen zeggen dat de code vervallen is (zou wat stom zijn als hij het eerst niet kwam zeggen) ? Kaartje van 12m moet overigens ook ongeveer even oud zijn maar lijkt geen vervaldatum te bevatten.