Toon posts:

[XBOX] Geldigheidsduur XBox Live kaartjes

Pagina: 1
Acties:

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-05 18:53
Ik heb hier bij het opruimen nog XBox Live membership kaartjes gevonden van een eeuwigheid geleden: 3x 1 maand + 1x 12 maand. Op die van 1m staat er 'Redeem by 06/30/2009' dus ik dacht dat ik die in de vuilbak ging mogen kieperen. Ik ging echter uit nieuwsgierigheid toch eens naar mijn eigen Microsoft Account om er eentje te proberen verzilveren. Tot mijn verbazing werkte de code en kreeg ik dan een scherm waarop er stond dat het voor 1 maand was, en ik nog moest bevestigen.

Het bevestigen heb ik niet gedaan omdat ik de kaartjes eigenlijk gewoon nog wil verkopen. Wou echter nu wel weten of bovenstaande inderdaad betekent dat de codes nog geldig zijn. Of is er alsnog een kans dat als je dan op Confirm klikt hij zal komen zeggen dat de code vervallen is (zou wat stom zijn als hij het eerst niet kwam zeggen) ? Kaartje van 12m moet overigens ook ongeveer even oud zijn maar lijkt geen vervaldatum te bevatten.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Probeer het met een kaartje van 1 maand zou ik zeggen. Voor die paar euro weet je dan zeker of je de rest met een goed gevoel kan verkopen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:55
In principe zouden die kaarten moeten verlopen, echter zie ik her en der dat het nog gewoon te gebruiken is.
Zie bijvoorbeeld: https://www.reddit.com/r/...pire_even_after_a_decade/

Maar om ze te verkopen en achteraf gezeik te krijgen omdat ze niet werken..

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee