Denon avr x2000 icm Sonos Play 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtern15
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-04 20:17
Beste tweakers,

Onlangs heb ik een Sonos play 3 gekregen welke dienst doet om muziek in de keuken af te spelen.

Ik heb al een tijdje een prima 5.1 systeem in de woonkamer aangesloten staan op een Denon avr x2000 receiver.

Middels Spotify premium kan ik muziek gemakkelijk streamen naar ofwel mijn sonos play 3 of de 5.1 set. Ik kan echter niet beide gelijktijdig aansturen.

Mijn vraag is of hiervoor de enige oplossing een sonos connect is of dat er ook alternatieven zijn (ofwel software danwel hardware)?

Bestaan er overigens al nieuwe receivers waar ook de sonos connectivitet ingebouwd zitten? Dit zou on mijn ogen een betere investering kunnen zijn dan enkel (de dure) sonos connect...

Iemand goede tips? Ik hoor het graag!
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Geen sonos connectiviteit, dat ecosysteem is exclusief sonos. Je zou wel naar Denon's HEOS systeem kunnen kijken. Zit je kwalitatief ook nog eens boven Sonos, met een vergelijkbaar prijskaartje.

Verder is die X2000 een relatief oude receiver, dis vrwacht ook niet teveel van het ding.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)