• hizkia
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-12-2022
hallo

mijn HP z820 moet worden geupgrade met 2x een 1080ti.
nu is mijn probleem dat de voeding maar 3x6 pin heeft, maar we hebben 2x6 2x8 pin nodig voor de 2 videokaarten.
de voeding die in de HP z820 zit is een 1125 watt voeding, nu wil ik weten of ik een 6 pin splitter kan gebruiken om 1x6 pin om te zetten naar 2x8 pin.
nu weet ik alleen niet of dit werkt en daarbij heb ik jullie hulp nodig.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Dat zou ik niet doen met veel verbruikende videokaarten als de 1080 Ti. Beter haal je een voeding met de juiste aansluitingen of je gebruikt Pro kaarten die voor dit soort systemen en aansluitingen gemaakt zijn omdat ze veel zuiniger zijn.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:31

nelizmastr

Goed wies kapot

Uszka schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:55: Beter haal je een voeding met de juiste aansluitingen
De HP Z820 heeft een volledig op maat gemaakte voeding, daar valt helaas niets aan te sleutelen of te upgraden.
hizkia schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:46:
hallo

mijn HP z820 moet worden geupgrade met 2x een 1080ti.
Want? Waarom geen Quadro?
de voeding die in de HP z820 zit is een 1125 watt voeding, nu wil ik weten of ik een 6 pin splitter kan gebruiken om 1x6 pin om te zetten naar 2x8 pin.
nu weet ik alleen niet of dit werkt en daarbij heb ik jullie hulp nodig.
1x6 is bedoeld voor 75W, 1x8 is bedoeld voor 150W. Als je dus 300W door een 6-pin denkt te kunnen pompen bel dan de brandweer van tevoren :+

Beter gezegd, nee, dit is niet de bedoeling. Waar zijn de 1080TI's voor nodig en waarom moet het specifiek een Geforce kaart zijn en geen Quadro?

I reject your reality and substitute my own

• hizkia
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-12-2022
een bedrijf met de naam colorfront heeft de HP z820 getest met 2 1080ti en wij zijn nu voor onze klant dezelfde PC na te bouwen, dit programma vereist veel grafische krachten dus vandaar de 2 1080ti
wij moeten ook meer ram geheugen er in zetten maar dat is nog wel te doen. wij zijn nu wel een beetje verbaasd dat een HP z820 door dat bedrijf is getest en is goedgekeurd.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
hizkia schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:57:
een bedrijf met de naam colorfront heeft de HP z820 getest met 2 1080ti
Ik ben benieuwd hoe ze dat aangesloten hebben en of ze de originele voeding hebben gebruikt. Heb je daar een link van? Google levert mij niets op.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee