Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• videobuff
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-12-2019
Ik heb ondertussen op een RPI 3 Domotics aan de praat met een aantal Sonoff switches met Tasmota. Omdat ik nogal wat oude meuk had liggen heb ik tevens een RFXCOM RFXTrx 433E op de kop getikt en daar al mn oude KIKA schakelaars mee aan kunnen sturen.

Nu had ik ook nog een Temperatuur en vochtigheid sensor van Banggood liggen, de SKU174397. Deze staat bijRFXCom in de lijst als ondersteund (ik gebruik firmware 1026 EXT2). Hoewel ik uitgebreid heb gezocht op internet en hier bij Tweakers, lukt het me niet om deze aan te sluiten binnen Domoticz met RFXComm. Is er iemand die mij op weg kan helpen en de procedure kan uitleggen ?

Erik

• b_weijenberg
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 01-06 09:59
Kijk eens met Pro1 firmware en test met RFXmngr en enable Rubicson.
Lukt het niet neem dan contact op met support rfxcom.com

• videobuff
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-12-2019
Dank voor je hulp. Ik heb niet met de pro1 fw gedaan, maar Rubicson en een zoektocht veder hier op het forum leerde mij het bestaan van https://github.com/ssjoholm/rfxcmd_gc. Dit scriptje gaf inzicht wat ik wel of niet ontvang.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True