Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• JM_H
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 21-06 16:31
Ik zoek een?
Vervanger voor een Samsung S5. Zowel bij die van mijn vrouw als bij mijzelf heeft afgelopen week het scherm het begeven.

Wat is je budget?
250 - 350 per stuk.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

Vrouw: Facebook,Pinterest, foto’s maken en delen, Whatsapp. Skype. Bij voorkeur FM radio.

Zelf: Strava, Instagram, Foto’s maak ik wel met camera. Wel wil ik de mobiel gebruiken om deze makkelijk onderweg via in camera WiFi te kunnen delen. Hotspot voor tablet. Bij voorkeur waterdicht ivm wielrennen, schokbestendig zou fijn zijn.

Beide minimaal 64GB.

Wat heb je zelf al gevonden?
Voorheen een One X, Samsung S4 en nu S5 gehad. Altijd tevreden. S5 werd wel traag, regelmatig gevallen. Moest al vervangen worden, nog geen tijd gehad om uit te zoeken waar de voorkeur naar uit gaat. Op zich lijkt een S7 ons prima. Al vraag ik me af hoe erg het is dat deze niet meer wordt geüpdate.

Camera moet minimaal vergelijkbaar zijn met de S5. Snelheid uiteraard ook.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat een toeval; als je reviews: Xiaomi Pocophone F1 - High-end smartphone voor weinig geld leest, zie je dat het best een interessante telefoon is en binnen budget valt.

Qua specificaties (accu, snelheid) is dat ding ongeveer zo goed als een S9 (dus beter dan je S5 die je hebt); de camera doet het vrij goed bij belichte onderwerpen. Het enige, waar je op de laatste pagina over kan lezen, is dat net niet alle "super specs" aan boord zijn.

Anders zou je eventueel naar een Xiaomi A2 of een Nokia 7 kunnen gaan kijken qua reviews/specificaties?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

pricewatch: Nokia 8 (4GB ram) Glossy Blauw
als je van niet te groot toestel houd, of de aanwijzing van hierboven

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• JM_H
Bedankt, die N8 ziet er best interessant uit.

• JM_H
Update: Gisteravond zag ik dat er nog een actie bij de MM was. Uiteindelijk daar de Nokia 7+ besteld.
Lijkt mij gezien de prijs (na cashback) +/- € 265,- een prima optie. Even afwachten of deze niet als te groot wordt ervaren.

Iemand nog tips voor een goed hoesje?

• Stoelpoot
  • Registratie: september 2012
  • Niet online
JM_H schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:08:
Update: Gisteravond zag ik dat er nog een actie bij de MM was. Uiteindelijk daar de Nokia 7+ besteld.
Lijkt mij gezien de prijs (na cashback) +/- € 265,- een prima optie. Even afwachten of deze niet als te groot wordt ervaren.

Iemand nog tips voor een goed hoesje?
Bij de 7+ zit een acceptabele doorzichtige rubbery backcover, die je wel nodig hebt omdat de camera iets uitsteekt. Wat voor hoesje heeft je voorkeur? Backcover, flipcase, sleeve?

• JM_H
Blijft die backcover transparant? Als alternatief een andere backcover of een flipcase.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True