• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zijn er mensen die de Siemens S40 hebben?
Ik ga m'n abbo verlengen en nu zit ik te denken om dat toestel erbij te nemen.
Dus iedereen die dat ding heeft: Ik wil graag weten of het een fijn toestel is. (Qua gebruik, want hij ziet er :9~ uit)

Alvast bedankt.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

doe 'ns plaatje :? ;)

edit:

deze bedoel je?
Afbeeldingslocatie: http://www.chip.de/artikelbilder/838705.jpg

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• _Gump_
  • Niet online
Ja, dat is hem.

Verwijderd

hehe, hoe vaak koop jij wel niet een nieuwe telefoon hee, DAMN. ik heb nog steeds dezelfde nokia 5110 met een platte batterij die ik van "iemand" heb kunnen overnemen :P

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-03 11:13
ik heb hem, en kan niet anders zeggen dat hij erg goed bevalt. Het schijnt trouwens wel dat er erg veel problemen mee zijn, maar daar heb ik zelf nog niets van gemerkt.

Het is een zakelijk toestel, dus geen spelletjes enzo. Het was allemaal wel even wennen aan de menustructuur e.d. na mijn vorige toestel (nokia 6110), maar als je er eenmaal aan gewend bent is het een aanrader!

Mijn Firewizzie

Verwijderd

Ik heb gehoord dat het officieel een toestel van Bosch is omdat Siemens Bosch heb overgenomen, maar het blauwe display ziet er COOL uit, ik heb zelf een Siemens C35i gehad en die beviel me erg goed kwa menu enzo maar mijn batterij was klote :( en heb er 3 nieuwe in gehad :'( maar helpte nie veel die S40 heeft wel triband en synchronisatie van kalender- en adresboekgegevens van Microsoft Outlook. ik heb nu sinds een week een nieuwe Samsung SGH-A300 :9~ die me ook erg goed bevalt tot nu toe 8-)

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:39

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik heb hem ook. Hij bevalt me erg goed, alleen ga ik de software wel laten flashen naar een nieuwere versie (2.4.0 > 2.9.0), omdat de IR-poort niet aan de gang te krijgen is met 2.4.0. Voor de rest een prima toestel, veel mogelijkheden, handige menu's, lekker klein, triple-band en hij ziet er leuk uit.

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• _Gump_
  • Niet online
Op donderdag 19 juli 2001 21:34 schreef killerbolt het volgende:
hehe, hoe vaak koop jij wel niet een nieuwe telefoon hee, DAMN. ik heb nog steeds dezelfde nokia 5110 met een platte batterij die ik van "iemand" heb kunnen overnemen :P
:)
Pagina: 1