Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Matushki
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 12-04 09:21
Hallo medetweakers,

via Avira kreeg ik een "aanbieding" omdat mijn Avira Pro Antivirus licentie inmiddels al was afgelopen: Upgrade naar 2019 versie voor €34,95.
Nu ken ik Avira al even en ik weet dat je 1) nooit op upgrade aanbiedingen moet ingaan, want dan betaal je de hoofdprijs, 2) nooit direct op een aanbieding moet ingaan, je krijgt vanzelf betere als je niet toehapt, en 3) googlen vaak betere aanbiedingen oplevert. Zo ook hier.

Via een aanbieding via google (Link: *knip* Referral), geupgrade naar Avira Antivirus Pro 2019 geldend 1 jaar en 5 devices voor € 17,47 incl BTW. !

Let op: als je op purchase klikt in de link zegt het pop up bevestigingsscherm 1 device 1 year, maar als je vervolgens op "buy" klikt staat er 1 year / 5 devices !!. Foutje Avira?

Ik heb de licentiecode per email inmiddels binnen, die zegt ook 1 year / 5 devices. Ik moet nu nog oude versie eraf en nieuwe installeren, dus een in-program check heb ik nog niet kunnen doen.

[Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 23-09-2018 20:49]

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Modbreak:Op dit moment lijkt dit meer op spam (met bijbehorende referral) dan op een kortingsactie. Dit topic krijgt van mij dan ook een slotje. Je kan deze aanbieding eventueel nog wel in Centraal aanbiedingen topic. V2.0 posten, zonder enige referral erin.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True