Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Lonewolfke
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 27-09-2018
Blijkbaar was mijn oorspronkelijk bericht niet uitgebreig genoeg. Dus bij deze is het wat uitgebreider.
Ik speel dus The Legend of Zelda: Breath of the Wild.
Hierin moet Link een 18-tal herinneringen zoeken om zijn verloren geheugen weer aan te vullen. Deze herinneringen heb ik intussen allemaal.
Als het uitbreidingspaket DLC 2 De Ballade der Uitverkorenen koopt komen daar nog eens 5 herinneringen bij (deze herinneringen heten Gevonden herinnering EX 1-5).
Over deze herinneringen kan ik niets vinden, ook niet online.

[Voor 76% gewijzigd door Lonewolfke op 23-09-2018 20:56]

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zou zeggen: https://www.ign.com/wikis...h-of-the-wild/Walkthrough of misschien eens rondsnuffelen op YT naar "walkthrough"?

Over het algemeen vind je meer op internet als je niet de Nederlandse maar Engelse termen intikt in Google of een bepaalde gamesite; we zijn maar een klein landje en helaas houdt de rest van de wereld niet altijd rekening met (brakke) vertalingen in games of overige software.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 16:26
Wut? Denk dat de helft van je tekst mist?
Waar gaat het überhaupt over? En dit kun je als het goed om een spel ook middels Google gewoon vinden. Bijvoorbeeld op gamefaqs.com.

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Als de tip van MAX3400 je niet geholpen heeft zou ik het even vragen in het centrale Zelda BOTW-topic. Daar kunnen de mensen je vast wel helpen.

Zou je in het vervolg de topictitel die je meegeeft iets duidelijker willen maken? Je noemde nu niet eens de naam van de game dus dan help je de lezers ook niet echt met het duidelijk krijgen van het probleem wat je wilt oplossen :)

Ik sluit deze, maar verwijs je dus naar Het 'Legend of Zelda' topic

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True