Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• placemaster
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 04-06 17:16
Op dit moment heb ik diverse domeinen bij Ikoula lopen (voorheen Ermis). Ten tijde dat het nog Ermis was was de support uitmuntend (bij nacht en ontij altijd bereikbaar).
Bij de domeinen die ik heb maak ik gebruik van een basis hostingpakket inclusief email. De email staat op de Ikoula servers. In totaal 3 domeinen met 10 emailadressen (voor 4 verschillende personen).
Wat ontbreekt is dat er geen pushemail beschikbaar is. Nu ben ik aan het kijken of ik dit met Office 365 wel kan krijgen (het office pakket is niet echt nodig, push wel).
De 10 emailadressen moeten wel behouden blijven evenals de domeinen.
Moet ik mijn domein verhuizen om gebruik te kunnen maken van Office 365? Is een pakket via de hostingpartij beter dan zelf een office365 licentie aan te schaffen? Ook lees ik veel dat je Office 365 op 5 apparaten mag installeren (neem aan dat dit voor laptops of tablets is en dat email gewoon op je telefoon kan ontvangen zonder dat dit 1 aansluiting "kost").

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wie kan mij in de juiste richting dirigeren?

Alle reacties

• Piebas
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17-06 11:30
Jij zou offcice365 i.c.m. exchange online kunnen gebruiken.
Dan heb je 4 accounts nodig. je kunt in Office365 zoveel domeinnamen koppelen als je wil.
Je zult nog wel ergens je domeinnamen moeten registreren. Dit kan ook in Office365, hiermee heb ik geen ervaring en dit wordt afgeraden als je al een website hebt draaien op een domein.

Het inrichten van office365 vergt wel enige kennis van zaken.
Een andere optie is dit als dienst afnemen bij een aanbieder, wellicht zijn de kosten per mailbox/user iets hoger.
Stuur mij maar een PM als je meer info wil.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@placemaster Office365 werkt hier prima in combinatie met een eigen domeinnaam, die gehost staat bij een 3e partij. Het verhuizen van je domein is dus niet nodig. Je krijgt bij het aanmaken van Office365 een stappenplan te zien wat je allemaal moet wijzigen om het werkend te krijgen.

Office 365 Home heeft geen Exchange, daarvoor zal je een business licentie moeten afsluiten. Dat kost €4,20 per maand per gebruiker: https://products.office.c...oft-office-products?tab=2. (Business Essentials)

• Wish
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 16:42

Wish

ingwell

rens-br schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:16:
@placemaster Je krijgt bij het aanmaken van Office364 een stappenplan te zien wat je allemaal moet wijzigen om het werkend te krijgen.
364, is dat de goedkope variant van 365 :P ?

No drama

• tomdabom
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-06 09:35
Ik gebruik zelf ook Exchange Online (2+ jaar) en ben er zeer tevreden over. Betaal voor 1 account ongeveer 50 euro per jaar. Het instellen van Exchange Online is ook een eitje!

http://valid.canardpc.com/z5h6en - 5GHz

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True