Toon posts:

Techjuwelen

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-03 18:15
Ik vind deze reeks top! Ik snap alleen niet waarom er geen knop is voor de reeks zoals op het forum.

Maar goed, het is zo te vinden: https://tweakers.net/reviews/zoeken/?keyword=techjuwelen
Zo kun je zien dat de titels en onderwerpen niet consistent zijn:
- wel of geen "Techjuwelen"
- overig of achtergrond

LinkedIn WoT Cash Converter

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-03 08:54

TradeMarkNL

Videoproducer
Mooi dat je de serie kan waarderen! Ik snap alleen niet helemaal wat voor knop je precies bedoelt. Wel heb ik de benamingen even rechtgetrokken. Er stond wel altijd Techjuwelen, alleen de categorie was niet overal gelijk ivm een bug. Je komt nu het snelst op de verzamelpagina via: https://tweakers.net/tag/Techjuwelen/

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-03 18:15
Op het forum is de topicreeksknop. Zo kan je ook naar de vorige en volgende in de reeks klikken. Mooi zou ook zijn op de reviewpagina knoppen voor vaste categorieën om direct te kunnen zoeken zoals naar de bbg, IFA, Gamescom, E3, etc.

[Voor 9% gewijzigd door PcDealer op 23-09-2018 17:44]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-03 12:09

Ravefiend

Carpe diem!

Nog een extra opmerking van mijn kant. Zelf had ik een comment gepost onder deze:

video: Techjuwelen - 3dfx Voodoo 2 - De kaart die de 3d-wereld op z'n kop zette

Nou viel het me al op dat er nogal weinig posts waren, dat vond ik al vreemd maar verder niet echt aandacht aan besteed. Nu ik deze conversatie lees, valt het me pas op dat ik een comment op de 'video' had gegeven, en niet op de 'review':

reviews: Techjuwelen - 3dfx Voodoo 2 - De kaart die de 3d-wereld op z'n kop z...

Dat was me niet opgevallen, en zeker omdat de bijgaande tekst deels hetzelfde is vind ik niet helemaal logisch dat Tweakers hier een onderscheid maakt tussen de review versus de video.

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
PcDealer schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:43:
Op het forum is de topicreeksknop. Zo kan je ook naar de vorige en volgende in de reeks klikken. Mooi zou ook zijn op de reviewpagina knoppen voor vaste categorieën om direct te kunnen zoeken zoals naar de bbg, IFA, Gamescom, E3, etc.
Oh, zo. Ja ik weet niet exact de gedachte daarachter. Ik zou een eigen categorie het meest logisch vinden, maar dat bleek niet gewenst.

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Ravefiend schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:46:
Nog een extra opmerking van mijn kant. Zelf had ik een comment gepost onder deze:

video: Techjuwelen - 3dfx Voodoo 2 - De kaart die de 3d-wereld op z'n kop zette

Nou viel het me al op dat er nogal weinig posts waren, dat vond ik al vreemd maar verder niet echt aandacht aan besteed. Nu ik deze conversatie lees, valt het me pas op dat ik een comment op de 'video' had gegeven, en niet op de 'review':

reviews: Techjuwelen - 3dfx Voodoo 2 - De kaart die de 3d-wereld op z'n kop z...

Dat was me niet opgevallen, en zeker omdat de bijgaande tekst deels hetzelfde is vind ik niet helemaal logisch dat Tweakers hier een onderscheid maakt tussen de review versus de video.
Dit is helaas even het gevolg van de overgangsperiode naar YouTube. Zeer binnenkort zijn we van deze dubbelingen af.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee