Toon posts:

geforce 2mx verkopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ga waarschijnlijk mijn geforce 2mx met 32mb verkopen, en dan wil ik een nieuwe videokaart, ik zelf zat te denken aan een matrox millenium met 32ddr, is dit een goeie kaart?
en ga ik er dan veel op vooruit?
want die geforce2mx vind ik een slecht ding.
En als er iemand interesse heeft in die geforce 2mx zeg het maar.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ATi Radeon vind ik een pracht kaart, ik ben die zelf vanplan te kopen zodra ik genoeg geld heb, en mijn oude GF 2 MX weg te doen in een andere puter die ik hier heb staan (die heeft nu een TNT1)

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Radeon is idd een mooie kaart, hoewel drivers volgens mij (nog steeds) minder zijn dan bij nVidia (vooral in win2k, maar kan ook al opgelost zijn, ik heb geen ATi). Ik denk dat, zoals het er nu uitziet, mijn volgende kaart ook een ATi wordt, hoewel ìk nog wel gewoon tevreden ben met me MX.

Wat denk je voor je MX te kunnen vangen eigenlijk ? (just curious, not interested for buying)

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Matrox Millenium is in 2d een superkaart. Op 3d vlak moet je er niet veelvan verwachten en is je MX veel en veel sneller.

Ik heb hier trouwens nog een Matrox Millenium G200 AGP liggen. Ruilen? ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht zo'n 200gulden te kunnen vangen voor die geforce2mx, en ik wil graag een kaart die zowel 2d als 3d heel goed is en niet te duur graag dus kom maar op.

Verwijderd

Topicstarter
waar blijven de antwoorden?

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Als het ook 3D goed moet zijn moet iig niet voor de huidige Matrox lijn gaan, want die is zeker minder snel dan je MX.

Kom je toch bij Radeon uit: daar zijn aardig wat versies van SDR en DDR, en 32 en 64 MB, maar moet je maar ff w88 op een ATi expert wat je het beste kan doen...
Ik zou voor de 64DDR gaan, of als dat te duur is de 32DDR (de SDR zou ik niet nemen), maar ik weet niet enorm veel van (ik w8 nog wel een videokaart generatie of 2-3 voordat ik weer een nieuwe koop).

200 piek is niet extreem laag, want ik zie net in pricewatch dat je al een Hercules MX (retail, dus 175/183) hebt voor 236,- (en 13,50 verzendkosten), al is de gemiddelde prijs voor een MX natuurlijk wel > 250 piek (excl. verzendkosten).
Op donderdag 19 juli 2001 19:55 schreef jeroenj het volgende:
waar blijven de antwoorden?
Niet reply'en op je eigen topic... :(
(niet zo snel iig, 10 mins maar hoor, dat kost tikken van fatsoenlijk reply al bijna...nou ja niet echt dan, ik tik gewoon met 10 vingers, maar je weet wel wat ik bedoel)

Verwijderd

Topicstarter
is dit een goeie voor 3d en 2d
Radeon VE
(Bulk, TV-out, DVI) 64 MB DDRAM Radeon VE AGP HFL 219.00
99.38 EUR
Incl. BTW: HFL 260.61
Pagina: 1