Luxman T-005 Tuner

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casus2
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 09-04 14:20
Mijn vraag
...Ik heb een oude Luxman Tuner T-005 in de kringloop gekocht. Ik heb het volgende probleem, als ik de tuner uitdoe blijft het display knipperen op "Timer". Weet iemand hoe ik of de timer kan instellen of gewoon uitkrijgen. Op google kan in nergens een handleiding vinden voor deze tuner vinden.

Beste antwoord (via Casus2 op 23-09-2018 19:01)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-06 23:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dit is een manual van een andere tuner, maar die dingen wijken vaak weinig tot niet af qua werking: https://www.vintageshifi....n-T-353-Owners-Manual.pdf
Vroeger maakte men 1 setje instructies voor een hip en dat was het dan, dat werd nietbij elk nieuw apparaat opnieuw ontwikkeld. Dus blader er eens in en kijk of je er wijs uit komt.

Persoonlijk gok ik dat je ergens een klok goed in moet stellen, en vervolgens de timer al gezet nlijkt danwel je die nog uit moet zetten.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Aangezien Luxman gewoon nog bestaat als bedrijf, zou je kunnen bekijken of je ze via Twitter of de mail even een berichtje kan sturen? Zag viavia wel andere oude PDF's van ze online staan maar de T-005 niet.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Dit is een manual van een andere tuner, maar die dingen wijken vaak weinig tot niet af qua werking: https://www.vintageshifi....n-T-353-Owners-Manual.pdf
Vroeger maakte men 1 setje instructies voor een hip en dat was het dan, dat werd nietbij elk nieuw apparaat opnieuw ontwikkeld. Dus blader er eens in en kijk of je er wijs uit komt.

Persoonlijk gok ik dat je ergens een klok goed in moet stellen, en vervolgens de timer al gezet nlijkt danwel je die nog uit moet zetten.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casus2
Dank. ik ga beide suggesties uitproberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casus2
Opgelost ! De manual die The Eagle gaf, was bijna helemaal bruikbaar. Op de T-005 is een knop "adjust" en dat is de derde handeling die nodig is. Na "display" en "set".
Hartelijk dank, ik ben benieuwd of ik van Luxman nog iets hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Top :)

Mocht je iets horen, voeg het hier dan toe, heeft het nageslacht er ook nog iets aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casus2
I will.
Pagina: 1