Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

I5 1050 16gb of i5 1050i 8gb

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• supahwezz
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 29-01-2019
Hallo allemaal!
Ik zit te twijfelen tussen 2 laptops op dit moment en zou graag de meningen van mensen met wat meer ervaring van game laptops willen horen.

https://www.mediamarkt.nl...n515-52-5987-1577260.html
-i5
-GTX1050-ti
-8gb ram
-256gb ssd + 1tb hdd

https://www.coolblue.nl/p...530-15ich-81fv00gemh.html
-i5
-GTX 1050
-16gb ram
-128gb ssd + 1tb hdd

Zelf vind ik de Acer een mooiere look hebben maar ik heb geen flauw idee welke de beste game ervaring geeft, ik speel Fortnite, Csgo, Rocketleague en gmod maar begin ook geintreseerd te raken in black ops 4 (als bo4 dat echt te zwaar is voor deze laptops is dat overigens niet echt een groit probleem

Ik wil gaan gamen met de laptop maar het ook

gebruiken om films te downloaden/ youtube te kijken.

Het budget is ongerveer 1000 euro

Ik ga hem niet erg veel meenemen naar plekken (waarschijnlijk 1x in de week naar mijn ouders en terug maar dan kan ik hem daar gelijk aan de stekker leggen als hem wil gebruiken en hoef hem niet onderweg te gebruiken.)

Ik sta open voor alle alternatieve merken :)

Groeten, Wessel

Beste antwoord (via supahwezz op 23-09-2018 23:44)

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:29
Het voorstellen van alternatieven ga ik aan anderen overlaten, maar als het tussen deze twee gaat: de Acer is wat mij betreft beter gebalanceerd voor games, de 1050ti heeft meer videogeheugen en is toch een tikkeltje sneller, gaat dus langer meegaan. Verder is RAM bijsteken dacht ik niet zo moeilijk bij de Acer. Als ik het me goed herinner heeft het Nitro 5 chassis gewoon een klepje waarmee je makkelijk bij de RAM modules kan.

Hier is een review van een duurdere versie van dezelfde Nitro. Er wordt ook vergeleken met laptops zoals de Legion 530, zo kan je jezelf verder inlezen.

Overigens zou ik wel afraden laptops in de Mediamarkt te kopen (klantenservice is ...).

[Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 24-09-2018 08:49]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• JackAvery
Het voorstellen van alternatieven ga ik aan anderen overlaten, maar als het tussen deze twee gaat: de Acer is wat mij betreft beter gebalanceerd voor games, de 1050ti heeft meer videogeheugen en is toch een tikkeltje sneller, gaat dus langer meegaan. Verder is RAM bijsteken dacht ik niet zo moeilijk bij de Acer. Als ik het me goed herinner heeft het Nitro 5 chassis gewoon een klepje waarmee je makkelijk bij de RAM modules kan.

Hier is een review van een duurdere versie van dezelfde Nitro. Er wordt ook vergeleken met laptops zoals de Legion 530, zo kan je jezelf verder inlezen.

Overigens zou ik wel afraden laptops in de Mediamarkt te kopen (klantenservice is ...).

[Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 24-09-2018 08:49]

• supahwezz
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 29-01-2019
Bedankt voor het advies ik ga nu zeker niet voor de lenovo, de link die je hebt gestuurd brengt me echter aleen naar laptops op de coolblue site en niet naar de laptop review die je bedoelt. Zou je het nogeen keer kunnen linken?

Wat is er eigenlijk met de klantenservice van de mediamarkt want ik zag staan gratis retourneren.

Mvg Wessel

• JackAvery
Oops, edited.

Wat de mediamarkt betreft: de rechten voor online aankopen zijn uitgebreider dan in de winkel. Ik heb het eerder over de algemene service in de winkel, een gebrek aan communicatie tijdens RMA procedures en een onwil om tot oplossingen voor de klant te komen. Dit is natuurlijk afhankelijk van winkel tot winkel maar ik ken net iets teveel mensen die hier last van gehad hebben :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True