Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PC Bouwen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Djavennn
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 23-05-2020
Beste Forum,

Ik wil graag een nieuwe desktop bouwen. Hieronder zijn de vereisten en wat ik graag van jullie verwacht.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag kunnen gamen op mijn pc. Graag bijvb. Fortnite op Medium/High level.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit nu met een bedrag van 600-700 Euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zoek een moderne PC die games kan spelen op Medium/High level. Verder zou ik graag een mooie behuizing willen met een raampje aan de zijkant.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een beginnende PC willen hebben. Ik praat dus over 8Gig ruimte en een niet al te dure videokaart.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel heb ik niet echt een bepaald merk voorkeur.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een stille koeling willen voor rustige sfeer.

Ga je overklokken?
Dit is niet perse nodig. Zoals ik al zei wil het graag goedkoop houden.

Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een lijst willen van aangeraden specs voor mijn game pc. Ik heb het hier over: Beste optie voor de harde schijf. Beste optie voor de videokaart etc.

Ik zou heel vrolijk worden als jullie mij een goede/goedkope game pc kunnen aanraden. Zodat ik straks met een goede game pc kan gamen! Alvast bedankt! :)

MVG, Djavan Krullaars

Alle reacties

• White Feather
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 15:14
Ik wil graag een nieuwe desktop bouwen. Hieronder zijn de vereisten en wat ik graag van jullie verwacht.
Dan moet je geen topic starten in Componenten Aankoopadvies, maar in Desktop Aankoopadvies :)

(Ik heb een moderator gevraagd je topic te verplaatsen, zodat het goed komt te staan)

Dan krijg je daarbij deze uitleg:
3. Verricht eigen onderzoek
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijstoptie in de Pricewatch. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn. Tevens kan je achteraf makkelijk berekenen hoe je alles zo goedkoop mogelijk in huis kan halen. Win-win!

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.
Je kunt bijvoorbeeld eens kijken wat voor systeem je dan ongeveer nodig hebt, door te googlen of hier op het forum te zoeken: https://gathering.tweaker...B%5D=121&keyword=fortnite
4. Plaats een lijstje met behulp van de Pricewatch
We zijn voorzien van een hele mooie Pricewatch waar een groot aantal producten in zijn te vinden. Gebruik deze mogelijkheid dan ook om je componenten/producten bijeen te zoeken. De Handleiding Pricewatch vertelt je precies hoe je een PW-wenslijst maakt.
En een uitgebreider antwoord op de vraag:
"Wat wil je doen met je nieuwe systeem?" is ook wel handig:
Ik wil graag kunnen gamen op mijn pc. Graag bijvb. Fortnite op Medium/High level.
Op welke resolutie wil je gamen, op welke monitor ga je gamen en hoeveel frames wil je daarbij hebben?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True