Beste Forum,
Ik wil graag een nieuwe desktop bouwen. Hieronder zijn de vereisten en wat ik graag van jullie verwacht.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag kunnen gamen op mijn pc. Graag bijvb. Fortnite op Medium/High level.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit nu met een bedrag van 600-700 Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zoek een moderne PC die games kan spelen op Medium/High level. Verder zou ik graag een mooie behuizing willen met een raampje aan de zijkant.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een beginnende PC willen hebben. Ik praat dus over 8Gig ruimte en een niet al te dure videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel heb ik niet echt een bepaald merk voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een stille koeling willen voor rustige sfeer.
Ga je overklokken?
Dit is niet perse nodig. Zoals ik al zei wil het graag goedkoop houden.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een lijst willen van aangeraden specs voor mijn game pc. Ik heb het hier over: Beste optie voor de harde schijf. Beste optie voor de videokaart etc.
Ik zou heel vrolijk worden als jullie mij een goede/goedkope game pc kunnen aanraden. Zodat ik straks met een goede game pc kan gamen! Alvast bedankt!
MVG, Djavan Krullaars
Ik wil graag een nieuwe desktop bouwen. Hieronder zijn de vereisten en wat ik graag van jullie verwacht.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag kunnen gamen op mijn pc. Graag bijvb. Fortnite op Medium/High level.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit nu met een bedrag van 600-700 Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zoek een moderne PC die games kan spelen op Medium/High level. Verder zou ik graag een mooie behuizing willen met een raampje aan de zijkant.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een beginnende PC willen hebben. Ik praat dus over 8Gig ruimte en een niet al te dure videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel heb ik niet echt een bepaald merk voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een stille koeling willen voor rustige sfeer.
Ga je overklokken?
Dit is niet perse nodig. Zoals ik al zei wil het graag goedkoop houden.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een lijst willen van aangeraden specs voor mijn game pc. Ik heb het hier over: Beste optie voor de harde schijf. Beste optie voor de videokaart etc.
Ik zou heel vrolijk worden als jullie mij een goede/goedkope game pc kunnen aanraden. Zodat ik straks met een goede game pc kan gamen! Alvast bedankt!

MVG, Djavan Krullaars