Hallo allemaal,
Ik zou graag voor het eerst een game pc willen samenstellen. voornamelijk om wat oudere games te spelen. Denk hierbij aan RTS games, World of Warcraft, rpg's. (dus niet de nieuwste FPS).
Heb een budget van 1k. Wil alleen graag eens weten aan welke zaken je moet denken om een game pc met mijn wensen te kunnen bouwen. Zou makkelijk een lijstje kunnen samenstellen, maar heb werkelijk geen idee waar ik op moet letten.
Vandaar de vraag aan jullie: wat is jullie kijk op mijn vraag?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (rts, wow, rpg)
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 1k (exclusief beeldscherm)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen flauw idee, nog geen ervaringen met het zelf samenstellen van een game pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intell, GeForce.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou graag een zo'n klein mogelijke behuizing willen hebben.
Ga je overklokken?
Naar mijn weten niet
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht met name dat jullie een goede samenstelling kunnen maken met het budget en de wensen. aangezien ik geen ervaring heb met het samenstellen van game pc's.
Ik zou graag voor het eerst een game pc willen samenstellen. voornamelijk om wat oudere games te spelen. Denk hierbij aan RTS games, World of Warcraft, rpg's. (dus niet de nieuwste FPS).
Heb een budget van 1k. Wil alleen graag eens weten aan welke zaken je moet denken om een game pc met mijn wensen te kunnen bouwen. Zou makkelijk een lijstje kunnen samenstellen, maar heb werkelijk geen idee waar ik op moet letten.
Vandaar de vraag aan jullie: wat is jullie kijk op mijn vraag?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (rts, wow, rpg)
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 1k (exclusief beeldscherm)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen flauw idee, nog geen ervaringen met het zelf samenstellen van een game pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intell, GeForce.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou graag een zo'n klein mogelijke behuizing willen hebben.
Ga je overklokken?
Naar mijn weten niet
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht met name dat jullie een goede samenstelling kunnen maken met het budget en de wensen. aangezien ik geen ervaring heb met het samenstellen van game pc's.