Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Asus Vivobook X202E vervangen moederboard

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• jonno3v
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 22-11-2018
Mijn vraag
Wil een Asus VivoBook X202E-CT0001H met CPU Intel Celeron B847 en RAM 2GB DDR3 upgraden, maar geheugen en CPU zit vast op het moederboard. Kan aan een moederboard van een Asus VivoBook X202E-CT0009H (CPU Intel Core i3-3217U, RAM 4GB DDR3) komen. Wanneer ik het oude moederboard hiermee vervang, werkt de laptop dan ook gewoon weer of loop ik nog ergens tegen aan, softwarematig oid?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus VivoBook X202E-CT0001H
CPU Intel Celeron B847
RAM 2GB DDR3
windows 10 home

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Past het moederbord wel in de behuizing? Niet dat de oude en nieuwe andere aansluitingen hebben zoals een extra USB ofzo. Want dan moet je ook nog eens je behuizing gaan dremelen. En is de aansluiting naar het beeldscherm wel hetzelfde; niet dat beide laptops met andere schermen zijn geleverd

Ik ken de laptop verder niet maar over het algemeen zit de BIOS op het moederbord dus dat zou geen probleeem moeten opleveren.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• jonno3v
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 22-11-2018
Dank voor je aandachtspunten.
Heb fotoos van de moederboarden vergeleken en ze zien er precies hetzelfde uit, schroefgaatjes voor montage en aansluitingen op de zelfde plek. Ook de grafische specificaties van het beeldscherm zijn gelijk.
Zou eigenlijk moeten kunnen ....

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True