Asus Vivobook X202E vervangen moederboard

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1119227

Topicstarter
Mijn vraag
Wil een Asus VivoBook X202E-CT0001H met CPU Intel Celeron B847 en RAM 2GB DDR3 upgraden, maar geheugen en CPU zit vast op het moederboard. Kan aan een moederboard van een Asus VivoBook X202E-CT0009H (CPU Intel Core i3-3217U, RAM 4GB DDR3) komen. Wanneer ik het oude moederboard hiermee vervang, werkt de laptop dan ook gewoon weer of loop ik nog ergens tegen aan, softwarematig oid?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus VivoBook X202E-CT0001H
CPU Intel Celeron B847
RAM 2GB DDR3
windows 10 home

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Past het moederbord wel in de behuizing? Niet dat de oude en nieuwe andere aansluitingen hebben zoals een extra USB ofzo. Want dan moet je ook nog eens je behuizing gaan dremelen. En is de aansluiting naar het beeldscherm wel hetzelfde; niet dat beide laptops met andere schermen zijn geleverd

Ik ken de laptop verder niet maar over het algemeen zit de BIOS op het moederbord dus dat zou geen probleeem moeten opleveren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1119227

Topicstarter
Dank voor je aandachtspunten.
Heb fotoos van de moederboarden vergeleken en ze zien er precies hetzelfde uit, schroefgaatjes voor montage en aansluitingen op de zelfde plek. Ook de grafische specificaties van het beeldscherm zijn gelijk.
Zou eigenlijk moeten kunnen ....