3310 met kuren,.....

Pagina: 1
Acties:

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
de 3310 van m'n vriendin heeft kuren,..hij houdt er af en toe gewoon mee op, dan gaat ie uit,.....en het gebeurt steeds vaker,......ook tijdens het opladen gaat ie spontaan uit en dan is ie gloeiend heet.
En soms hangt ie gewoon en kan je hem ook ff niet uitzetten,....

zijn er mensen die deze problemen kennen? zo ja, wat is er tegen te doen??

thnx alvast

Verwijderd

Je hebt vast nog wel garantie (zo lang bestaan die dingen toch nog helemaal niet?) dus eeeuh... ligt voor de hand hè ;): terug naar de winkel :)

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 18:23 schreef Yoda het volgende:
de 3310 van m'n vriendin heeft kuren,..hij houdt er af en toe gewoon mee op, dan gaat ie uit,.....en het gebeurt steeds vaker,......ook tijdens het opladen gaat ie spontaan uit en dan is ie gloeiend heet.
En soms hangt ie gewoon en kan je hem ook ff niet uitzetten,....

zijn er mensen die deze problemen kennen? zo ja, wat is er tegen te doen??

thnx alvast
klinkt een beetje naar een software probleem.. idd ff teruggaan dan lossen ze het wel op

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 22:37

allure

Titaan fase 2/3

Op donderdag 19 juli 2001 18:36 schreef mafiasven het volgende:

[..]

klinkt een beetje naar een software probleem.. idd ff teruggaan dan lossen ze het wel op
is inderdaad een software probleem, ik heb het al meerdere keren gezien.

• joostje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 16:45
er zijn veel 3310 met software problemen, als je een nokia opstuurt naar nokia zetten ze er meestal meteen de nieuwste software in

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 18:06
Dit probleem is ook bekend bij mij. Een nieuwe software erin heeft overigens niet geholpen. Blijft nu niks anders meer over voor mij dan het toestel op te sturen.

Maar ik denk dat als het probleem vanaf de aankoop is begonnen dat het dan ligt aan de software en een andere software erin kan het probleem oplossen. Als het probleem later is begonnen, net als die van mij, dan ligt het waarschijnlijk aan een weerstandje ofzo.

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 18:23 schreef Yoda het volgende:
ook tijdens het opladen gaat ie spontaan uit en dan is ie gloeiend heet.
En dan is de batterij dus nog niet helemaal opgeladen neem ik aan?
Als ik hem namelijk in de lader stop dan gaat ie ook uit als hij vol zit.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij gewoon gloeiend heet word (fout bij het opladen) en dan zichzelf gewoon uitzet.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
nou heb ik ook gehad met mun 3310

v 4.35 enne eerst viel hij steeds uit.
en nu issie helemaal dood.

maare ik krijg nog 150 van ben dus eerst ff het ene afhandelen voor ik aan het andere begin.
Pagina: 1