Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laptop: webdesign met ultrawide monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben op zoek naar een laptop voor webdesign met Windows 10 er op. Misschien in de toekomst ook videobewerking, maar dat is niet een vereiste. Wat ik in de toekomst wel wil is het aansluiten van een ultrawide monitor. Ik lees her en der dat je dan minimaal HDMI 2.0 nodig hebt of displayport 1.2. als je dan op Tweakers Pricewatch kijkt zie je dat je meteen een hele dure laptop nodig hebt.
Edit: - Ik lees nu dat er ook kabels zijn van USB 3.1 gen1 type c naar HDMI 2.0? Dat betekent dat een laptop met uSB 3.1 gen1 type c naar HDMI 2.0 voor mij Ook zou voldoen?

Verder wil ik:
- minimaal Intel Core i7
- minimaal 16GB ram
- minimaal 256gb SSD

Wat is je budget?
Eerst zat ik te denken aan een laptop van rond de €1000. Maar nu ik heb besloten een ultrawide monitor te willen aansluiten op termijn, zie ik dat het een hogere prijs wordt.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Af en toe. Niet heel vaak.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
[i]Ik heb deze laptop gezien die aan mijn vereisten voldoet:
pricewatch: HP Pavilion 15-cx0670nd]
pricewatch: Asus VivoBook Pro 17 N705UD-GC104T

[Voor 63% gewijzigd door getfirefoxnow op 23-09-2018 04:45]

Alle reacties

Iemand?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True