Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• KoosL
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23-09-2018
Hoi allemaal.

Ik heb een Samsung S9+.
Deze kan ik gek genoeg alleen nog maar langzaam opladen en niet meer snel en dus ook niet meer verbinden met USB.
Het maakt niet uit welke kabel ik gebruik (de originele of een andere), het lukt gewoon niet...

(Het langzame opladen is zo'n ramp nog niet, wel ongemakkelijk.
Maar vooral is het vervelend dat ik niet bij bijv. de foto's kan en ze niet over kan dragen...)

Heb zelf al geprobeerd de oplossing hier te vinden, maar niet gelukt.
Wie kan mij helpen?
Ben benieuwd.
Groet! Koos

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

uit en aan al gedaan, of force reset ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• TommyboyNL
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
USB poort al eens stofvrij gemaakt?

• Alexo
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23-06 11:40

Alexo

groots met een zachte o

Niet toevallig met de USB-verbindingsopties gespeeld? Dan selecteer je MTP voor bestandsoverdracht, Charging voor opladen (duh) en zo heb je er nog wat

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

• KoosL
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23-09-2018
Dank voor de reacties. Helaas nog geen oplossing (zie hieronder)...
Hackus schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 22:19:
uit en aan al gedaan, of force reset ?
Jup, meerdere keren (is al weken/maanden zo).
Niet specifiek. Maar als het aan stof lag, dan zou hij de langzame variant ook niet pakken, neem ik aan?
Alexo schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 23:01:
Niet toevallig met de USB-verbindingsopties gespeeld? Dan selecteer je MTP voor bestandsoverdracht, Charging voor opladen (duh) en zo heb je er nog wat
Die opties krijg ik dus niet te zien. Die krijg je niet bij 'langzaam opladen'.

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:58
Heb exact dit gehad met mijn S8+, even met een tandenstoker stof uit je poort halen.

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True