Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Corsair K70 lagg tijdens het typen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jboy1991
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 13:00
Goedendag Tweakers,

Ik loop sinds lange tijd tegen een probleem aan met mijn Corsair RGB k70 toetsenbord. Als ik de ICUE software heb open staan dan gaat het regelmatig mis met typen.

Het probleem is dat letters dan weg vallen terwijl je ze wel in toetst. Wanneer ik de ICUE software afsluit is er niks meer aan de hand.

Ik heb hierop al gegoogled en daar werd aangegeven dat ik misschien de bios van de toetsenbord op een andere stand moet schakelen, dit heb ik dus gedaan maar het probleem is niet verholpen.

Ik heb vervolgens vandaag mijn hele pc opnieuw geïnstalleerd, dit omdat het nodig was maar ook in de hoop dat het weer correct zou werken. Maar helaas dit heeft ook niet geholpen.

Ik kom er zelf nu niet meer uit, en met de forums die ik gevonden heb kwam ik ook niet verder.

In mijn pc zit 16 GB ddr3 en Intel core 7

Heeft iemand hier nog toevallig tips?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True