Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Geluid Netflix over versterker naar surround set

Pagina: 1
Acties:
  • 789 views

Vraag

• stukkie
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 04-10-2020
Beste,
Wanneer ik Netflix kijk zou ik ook graag het geluid over m’n surround set willen hebben. Ik heb een Denon versterker AVR-X4200W en een LG Oled 55E6V televisie. e.e.a. zou dus toch moeten kunnen. Iemand enig idee hoe ik dit moet aansluiten of in moet stellen.
Met vriendelijke groet, Stuk

Alle reacties

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 16-06 15:45
LG tv --> HDMI kabel --> Denon.

Open Netflix app op de LG.

Kies op Denon juiste HDMI-ingang.

Klaar.

Nickname does not reflect reality

• Happy2000
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Moet je wel de HDMI ARC gebruiken.

• Vulcan750
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 19:55
Of aansluiten via een optische kabel....

LG W2242TE monitor, Antec NSK-3480, Gigabyte GA-MA69GM-S2H, AMD Phenom II x4 840, 8 Gb DDR2-800, Sapphire Radeon HD 6770 1 GB GDDR5 , LiteOn Dvd-rw LH-20A1S, Samsung Tab A6, Huawei P20pro, dSLR Pentax K3, Denon AVC-X6500H, LG 65E9 en LG 55E6

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vulcan750 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 22:54:
Of aansluiten via een optische kabel....
En dan sommige codecs niet kunnen beluisteren of automatisch "downgraden"; dit lijkt me dus geen oplossing.

HDMI-ARC is, op basis van de startpost, de enige correcte manier van aansluiten.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• naamloos509
  • Registratie: augustus 2018
  • Niet online
De handleiding van de Denon geeft daar genoeg info over...

http://manuals.denon.com/AVRX4200W/NA/EN/GFNFSYkabkahie.php

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 17:33

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

De template die naar voren komt als je een Vraag-topic is er niet voor niets. Het kopje weghalen betreffende wat je zelf al geprobeerd hebt is eigenlijk een instant slotje aangezien we op GoT enige vorm van eigen inzet verwachten. Tevens is deze vraag simpelweg te vinden in de handleiding van de devices die je hebt staan.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True