Toon posts:

Pcb in behuizing plaatsen.

Pagina: 1
Acties:

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-03 18:59
Ik ben bezig een pcb van een nvr te plaatsen in een leeg Ziggo kabelmodem behuizing.

Aan de achterzijde heb ik de ruimte voor de uitgangen eruit gedremeld, nu moet ik de pcb plaatsen en de 2,5 HD.

De pcb heeft 4 mounting holes, maar de behuizing is van hard plastic. Ik moet iets van een verhoging maken waar de pcb op gemonteerd kan worden.

Wat is hiervoor veilig te gebruiken ? Ik brand liever niet mijn huis af.

Hout afgeplakt met electro tape ter bescherming van de pcb ?

Idealiter wil ik de mounting holes wel gebruiken. Verlijmen van de pcb liever niet.

Iemand ?

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:57
Je zou spacers aan de behuizing kunnen verlijmen en daar je PCB op schroeven?

Zoiets zeg maar:

• Noppesnada
Goed idee, lijkt me ook veilig.

Moet ook nog een manier vinden om de had te monteren/vast te zetten.

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
gaatjes boren die matchen met je PCB en dan standoffs die je aan de behuizing schroeft?

of dat moet cosmetisch niet kunnen ;)

Dell XPS 15-9570, Dell E6440, 2x HP EliteDesk G4 705, Ryzen 9 5900x custom server

• rb0wag
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23:57
Zoals boven mij al gezegd is, spacers gebruiken.
Wat ik nog wel eens doe als ik ergens iets in moet maken en wil dat van buitenaf niet zien is de spacers losjes aan de print monteren en dan de spacers met een drupje secondenlijm op de ondergrond lijmen. Daarna even de primt eraf halen en de spacers verder vastlijmen met hot-glue.

• Noppesnada
SMSfreakie schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 19:36:
gaatjes boren die matchen met je PCB en dan standoffs die je aan de behuizing schroeft?

of dat moet cosmetisch niet kunnen ;)
Moet er wel een beetje netjes ui zien, maar als het eenmaal in elkaar zit dan gaat het de meterkast in en komt het er alleen maar uit als er problemen zijn. Vooralsnog draait het systeem met 4 camera's al een maand probleemloos. Gisteren de HD vervangen door een van 500 gig om meer videobeelden kwijt te kunnen.

Ik hou zelf wel van een nette afwerking, ook al is het niet zichtbaar.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee