Ik heb een vreemd probleem namelijk wanneer ik mijn voeding uit mijn laptop trek de internet verbinding er niet meer is maar wel de verbinding met de router. Dit heb ik al meerdere keren gehad en de enige oplossing is om de laptop naar fabrieksinstellingen te brengen en dan alles weer opnieuw installeren. Dan test ik het een tijd en blijft het goed werken en dan opeens is het over. Ik heb al het hele net afgezocht maar geen oplossing kunnen vinden. Wij hebben hier allemaal laptops in huis en alleen mijn laptop heeft daar last van. Het is ook een keer zo geweest dan wanneer ik dan de laptop reboot alleen op accu dat hij het wel deed maar dit is nu ook niet meer het geval.
De instellingen bij de netwerkadapters heb ik al gecheckt op uitschakelen bij wijzigen voedingsspanning maar dat is het ook niet. Alle drivers zijn up to date, de bios is up to date. Ik weet het niet meer.
Ik heb een MSI GT73VR 7RF 409NL Titan Pro met Win10X64
Iemand nog ideeën?
De instellingen bij de netwerkadapters heb ik al gecheckt op uitschakelen bij wijzigen voedingsspanning maar dat is het ook niet. Alle drivers zijn up to date, de bios is up to date. Ik weet het niet meer.
Ik heb een MSI GT73VR 7RF 409NL Titan Pro met Win10X64
Iemand nog ideeën?
Groetjes André,