Vraag

• pastor51
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-11-2018
ik heb een barst in mijn scherm, wie kan mij aan een ander scherm helpen? Asus Transformer Book T100TA
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

[ Voor 7% gewijzigd door pastor51 op 22-09-2018 14:45 ]

Alle reacties

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:59
Beetje meer info wellicht?

Welke toepassing zoek je een scherm voor? Welke resolutie? USB-hub? Welk soort aansluitingen, DVI/HDMI/VGA? Of is het voor een laptop, tablet of telefoon?

Sorry hoor, maar hier kunnen de meesten héél weinig mee beginnen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zou een advertentie zetten in https://tweakers.net/aanbod/ en/of een lokale computerzaak eens gewoon bellen / bezoeken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:32

Croga

The Unreasonable Man

pastor51 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 14:08:
ik heb een barst in mijn scherm, wie kan mij aan een ander scherm helpen?
Wat heb je zelf al gevonden?
Tevens; het gelinkte product is niet voor iedereen zichtbaar. Het is beter om het gewoon in je post te zetten.
Tevens tevens; mijn eerste zoekpoging op DuckDuckGo gaf als eerste hit een scherm, inclusief alle tools om het te installeren, voor $17. Wellicht moet je volgende keer eerst zelf even zoeken voordat je een topic opent.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ah, je hebt het topic op de meest makkelijke manier geopend: een gelinkt product met daarbij de vraag of er een display voor te krijgen is.

Daarbij ben je vergeten om in te vullen wat je zelf al gevonden of geprobeerd hebt. Dit is iets wat hier op Tweakers zeker gewaardeerd wordt. Het is niet een "ik-dump-mijn-vraag-en-krijg-antwoord" forum.

EDIT: Nou vooruit, dan toch een antwoord... eBay heeft ze voor ongeveer $36 (exclusief verzendkosten)

[ Voor 96% gewijzigd door sypie op 22-09-2018 14:32 ]

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:59
Croga schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 14:18:
[...]

Wat heb je zelf al gevonden?
Tevens; het gelinkte product is niet voor iedereen zichtbaar. Wellicht moet je volgende keer eerst zelf even zoeken voordat je een topic opent.
*knip*. Daar hebben we de TR knop voor.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 24-09-2018 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@pastor51 Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Zou je dus even willen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?
Pagina: 1