Toon posts:

gmail account name verandert niet.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• solozakdoekje
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-04 16:59
Mijn vraag
hoe verander ik mijn gmail account name?
want als ik een mailtje naar mijn zelf stuur, kan ik mijn eigen alleen vinden via een naam Bijvoorbeeld:jantjejan, als ik vervolgens met mijn cursor op de naam ga staan verschijnt wel mijn echt naam en mail-adress als zwevend label, vervolgens click ik er op maar staat er nog steeds jantjejan als ik het aan click.

als ik bijvoorbeeld 8 ball pool van miniclip aan het spelen ben, logt hij mijn nog steeds in als jantjejan, heel erg irritant dit heb ik met alle games.

Relevante software en hardware die ik gebruik
andriod 8.0.1 android one en windows10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

1.0.ik ben naar mijn google+ account gegaan en heb ik daar mijn hele profiel aan gepast, voornaam, achternaam, bijnaam etc etc.

2.0. als ik op mijn gmail ben beland, ben ik naar het tandwieltje gegaan rechts boven onder het alarm icoontje, op het tandwieltje geklikt, instellingen, op de volgende pagina boven in staat er account en import, ergens in het midden staat e-mail verzend als, helemaal rechts van de pagina staat gegevens bewerken en daar heb ik ook gewoon mijn twee normale echt namen ingevoerd maar het heeft niet geholpen.
nog steeds als ik mijn een game of een mail-adress stuur staat er nog steeds jantjejan tervoorschijn.

3.0.vervolgens als je weer in je postvak bent beland bent, de voorpagina van je gmail, ga je naar rechtsboven in de hoek van je scherm, daar staat je profiel fototje, daar click je op, langs het alarm icoontje.
vervolgens komt er een zwevend menu, daar click je op google-account, op de volgende pagina die geladen wordt, ga je naar het middelste blok, zoek je naar Je persoonlijke informatie en ook daar heb ik mijn naam verandert in mijn echt naam.

maar nog steeds zie ik in games die ik opstart nog steeds jantjejan, als ik een mailtje naar mijn eigen stuur staat er nog steeds jantjejan, het is heel erg irritant, hoe kan ik dit nog kan veranderen... ? ? ?

weet iemand hoe ik dit verandert met vriendelijke groeten solozakdoekje !

Alle reacties

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

En had je al bedacht dat de instellingen van je Gmail geen moer van doen hebben met hoe een site als Miniclip je gegevens weergeeft?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Ik zou toch even controleren hoe je naam staat in je Google Account:
(Op je telefoon)
Settings > Google (Settings) > Google Account > Personal Info > Name

• solozakdoekje
Jester-NL schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:32:
En had je al bedacht dat de instellingen van je Gmail geen moer van doen hebben met hoe een site als Miniclip je gegevens weergeeft?
ik speel het via mobiel... dus hij logt in via gmail...via een account van google, zoals je kan lezen heb ik hier ook last van als ik een mailtje naar mijn eigen stuur.

[Voor 15% gewijzigd door solozakdoekje op 22-09-2018 12:41]

• solozakdoekje
eric.1 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:37:
Ik zou toch even controleren hoe je naam staat in je Google Account:
(Op je telefoon)
Settings > Google (Settings) > Google Account > Personal Info > Name
dat heb ik al een paar x gedaan...

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-06 20:30

EnnaN

Toys in the attic

maar nog steeds zie ik in games die ik opstart nog steeds jantjejan, als ik een mailtje naar mijn eigen stuur staat er nog steeds jantjejan, het is heel erg irritant, hoe kan ik dit nog kan veranderen... ? ? ?
Het kan zijn dat de naam gewoon overgenomen is in de app, en nu daar staat ipv dat er naar je google account gekeken wordt: bij je mail bv gewoon dat je nu zo in je eigen addressbook staat, dat gaat niet vanzelf veranderen. Hetzelfde bij een game, als die gewoon 'lokaal' (of iig los van gmail) een accoutn voor je maakt met die naam....

sig

• solozakdoekje
EnnaN schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:42:
[...]

Het kan zijn dat de naam gewoon overgenomen is in de app, en nu daar staat ipv dat er naar je google account gekeken wordt: bij je mail bv gewoon dat je nu zo in je eigen addressbook staat, dat gaat niet vanzelf veranderen. Hetzelfde bij een game, als die gewoon 'lokaal' (of iig los van gmail) een accoutn voor je maakt met die naam....
precies als ik naar mijn eigen naam mail-adress ga zoeken in het addressbook van gmail, kan ik mijn eigen alleen maar vinden onder jantjejan bijvoorbeeld, dus niet onder mijn echte voor of achternaam, zelfs niet via mail-adress.
dus er verschijnt altijd jantjejan, bij het zoeken...

verder ben in ook in andere games ingelogd met een gmail-adress, maar het verandert allemaal niet mee.
ik denk dat ik mijn eigennaam niet kan veranderen in het adressbook van gmail vrees ik.

[Voor 4% gewijzigd door solozakdoekje op 22-09-2018 12:49]

• solozakdoekje
Modbreak:*knip* Die edit knop zit er niet niets. Binnen vier minuten je topic kicken is kansloos ongeduldig

[Voor 159% gewijzigd door Lustucru op 22-09-2018 13:23]

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-06 16:57
Jantje ongeduldig zou je naam moeten zijn.

Probeer je naam eens aan te passen in de 'play games' app van Google.
Daarna wel de data van het Android spel wegdonderen zodat die opnieuw moet aanmelden.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

solozakdoekje schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:47:
[...]
precies als ik naar mijn eigen naam mail-adress ga zoeken in het addressbook van gmail, kan ik mijn eigen alleen maar vinden onder jantjejan bijvoorbeeld,
Dus je hebt in je adresboek vermeldt dat de persoon met email adres 'jouwmailadres@*.com' jantjejantje heet en dan vind je het vreemd als je een mail afkomstig vav naar jouw eigen jezelf weergegeven wordt als jantjejantje?

Hoe zou je het vinden om die regel uit je adresboek weg te gooien?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• solozakdoekje
@Lustucru ik snap je niet meer, wat is het probleem?

je gaat naar je postvak in>vervolgens bericht opstellen>nieuw bericht> als ik dan ga zoeken naar mijn naam zoek ik als jantjejan, of met mijn achternaam.

als ik via mijn achternaam zoek, dan krijg ik het mail adress te zien, met daar boven jantjejan... jantjejan moet weg... daar moet mijn echt naam en achternaam staan.

in het verhaal gebruik ik een andere naam...

[Voor 10% gewijzigd door solozakdoekje op 22-09-2018 13:36]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@solozakdoekje en dus bewerk je in je adressenboek de naam van dat contactpersoon.
Je ziet het daar verkeerd staan, maar vervangt het daar dan niet?

• solozakdoekje
@Arunia ik weet het niet als ik zeg maar een mailje naar mijn eigen stuur bijvoorbeeld iemand@gmail.com dan typ ik dat in het bericht wat ik wil verzenden maar als ik dus op dat mail adress klik dan staat er jantjejan... ik kan het niet meer veranderen naar mijn echte naam.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dus ga je naar het je google contactpersonen, klikt in het vierkantje voor 'jantjejan', klik op 'meer' en kiest contactpersoon verwijderen. :F

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• solozakdoekje
@Lustucru maar hij blijft er nog steeds in staan als ik een mailtje verstuur.
dus als ik nu naar mijn desktop ga open mijn mail, begin met het zoeken van mijn mail-adres dan staat net nog steeds jantjejan... hij gaat niet weg.

[Voor 5% gewijzigd door solozakdoekje op 22-09-2018 19:11]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee