Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Oktobertestfest 2018 vraag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ihardstylezz
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 19-12-2019
Hallo,

Ik heb een vraag bij het invullen van het formulier was de laatste vraag als je niet ingeloot word dat je dan nog steeds naar het evenement wilt hoe zit dit precies is iederene nog steeds welkom of had je hierover een mail moeten ontvangen?

Beste antwoord (via ihardstylezz op 24-09-2018 16:13)

Anoniem: 372172

ihardstylezz schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 16:35:
@VECTOR tjnx doe had ik inderdaad gelezen dus als je geen mail ontvangt ben je niet uitgenodigt om langs te komen begrijp ik dat goed?
Zie ook deze post :

Chocoball in "Oktober Testfest 2018"

Alle reacties

• ihardstylezz
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 19-12-2019
@VECTOR tjnx doe had ik inderdaad gelezen dus als je geen mail ontvangt ben je niet uitgenodigt om langs te komen begrijp ik dat goed?

Volgens mij ben je alleen uitgenodigd wanneer je een bevestigings email hebt gehad inderdaad :)

Aksnes in "Oktober Testfest 2018"

Wellicht ff vragen aan @Trendingtrees vragen anders ;)

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 372172 op 22-09-2018 17:02. Reden: toevoeging]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

Zie ook deze post :

Chocoball in "Oktober Testfest 2018"

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True