Toon posts:

Q Shield blokkeert USB poort ? (ASUS x470 prime pro)

Pagina: 1
Acties:

• Hunterofevil
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-11-2021
Beetje rare en hopelijk korte vraag.
Gisteren mijn pc gebouwd en alles vlot verlopen.
Alleen met de Q shield bleek er achteraf een klein issue.
Voor de USB poort naast de type C poort is de opening naar de usb poort niet volledig vrij.
Er zit een klein metalen clipje in de weg.
Ik zal wel iets verkeerd gedaan hebben maar zie niet direct wat ....

Als iemand mij even op weg zou willen helpen. Ik vind er niks over op dit forum of via google.

Grts

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022
Heb je de standoffs echt overal geplaatst waar je moederbord dat nodig heeft?

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:36

Illusion

(the art of)

Ja dat clipje houdt de poort op zij plek maar is blijkbaar aan de verkeerde kant beland.
Shield eraf, stukje openbuigen en weer terugplaatsen.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

• Hunterofevil
Illusion schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:25:
Ja dat clipje houdt de poort op zij plek maar is blijkbaar aan de verkeerde kant beland.
Shield eraf, stukje openbuigen en weer terugplaatsen.
Dacht al zoiets maar dan moet ik dus alles weer losmaken argh
Dju toch

Mercikes voor de input

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:33
optie 2 zou kunnen zijn om het clipje met een tangetje door te knippen.
Houd je misschien alleen een scherp randje over.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:56

Turismo

Clobberin' time!

Haha dat had ik toevallig ook precies op dezelfde plek bij mijn X370 pro.

Inderdaad weer uitbouwen en het clipje verder openbuigen is alles.
Ik zou het niet naar buiten buigen om het dan door te knippen, staat ook zo slordig en inderdaad scherp randje ook niet echt heel fijn.

Wel heel toevallig dat jij dat ook hebt precies zelfde plek, ik bouw al jaren PC"s en stond er toen van verbaast dat ik het zo voor elkaar had gekregen, lijkt bij Asus toch net even anders te zijn dan.

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

• Hunterofevil
Ah viel uiteindelijk wel mee
Mobo voorzichtig 1 cm opgeschoven clipje omgebogen en mobo terug gezet.
Was hoop en al 10 min werk Kabels moesten zelfs niet los...

[Voor 4% gewijzigd door Hunterofevil op 22-09-2018 12:04]

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Turismo schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:57:
Haha dat had ik toevallig ook precies op dezelfde plek bij mijn X370 pro.

Inderdaad weer uitbouwen en het clipje verder openbuigen is alles.
Ik zou het niet naar buiten buigen om het dan door te knippen, staat ook zo slordig en inderdaad scherp randje ook niet echt heel fijn.

Wel heel toevallig dat jij dat ook hebt precies zelfde plek, ik bouw al jaren PC"s en stond er toen van verbaast dat ik het zo voor elkaar had gekregen, lijkt bij Asus toch net even anders te zijn dan.
Yup, heb ik ook gehad en gedaan met mijn X370 Pro. Lijkt een ASUS dingetje te zijn. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-01 16:00

Speedy-J

AMD Enthusiast

Die van mij had er geen last van :P ,ik controleer het ook altijd voor ik me mobo erin schuif.

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee