Toon posts:

Mini-ITX Case gezocht met specifieke eisen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Chimichurri
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-06 20:59
Voor een router hardware configuratie ben ik op zoek naar een Mini-ITX behuizing met onderstaande eigenschappen:

- Kleur: Zwart
- Inbouwen van koelers mogelijk
- 1 Horizontale full length Expansion slot
- Voor een Mini-ITX moederbord
- Desktop formaat (geen tower formaat)

Prijs is niet zo belangrijk
Merk is ook niet belangrijk, zelfs een erg goedkope kast zou volstaan van bijvoorbeeld het merk MS-Tech of LC-Power, of merkloos.

Ik heb zelf de afgelopen weken gezocht.
Resultaten: veel Mini-ITX behuizingen, zonder koelingsmogelijkheden en zonder full length expansion slot

Sommige Mini-ITX kasten hadden wel koelingsmogelijkheden met verticale half-length exansions slots

De combinatie van eigenschappen zoals hierboven genoemd ben ik helaas nog niet tegen gekomen.

Vraag: Heeft iemand nog suggesties?

@Iedereen:
Hartelijk dank vor de suggesties voor zoverre, de kasten rRob zijn de katen waar mijn voorkeur het meeste naar uitgaan tot dusverre, de andere kasten zijn te hoog, mijn voorkeur gaat uit naar een lage kast

[Voor 11% gewijzigd door Chimichurri op 22-09-2018 14:15]

Beste antwoord (via Chimichurri op 22-09-2018 14:15)

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:14
wat is er mis met de node 202? pricewatch: Fractal Design Node 202
of een van deze categorie: Behuizingen

-specs-

Alle reacties

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:34
Ik neem aan dat je hier al in de Pricewatch hebt gekeken?
De Fractal Design Define Nano S voldoet dus niet?

Edit: oeps, verkeerd gelezen, geen tower 8)7

[Voor 6% gewijzigd door FoxLenny op 22-09-2018 10:30]

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:14

FireDrunk

BBG'er
pricewatch: Silverstone Milo ML06

Kan prima een goede low profile koeler in?

Even niets...

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15:27

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

pricewatch: Cougar QBX

Of als je duurder, kleiner en mooier wil: Ncase M1

Een vergelijkingsfilmpje:

[Voor 23% gewijzigd door Dwarlorf op 22-09-2018 10:38]

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:14
wat is er mis met de node 202? pricewatch: Fractal Design Node 202
of een van deze categorie: Behuizingen

-specs-

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:55
Misschien dat @Chimichurri ons kan vertellen welke onderdelen er exact in komen. Merk/type en een link helpt daar goed bij.

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 09:36
pricewatch: Spire PowerCube SPM210B-300W-PFC
pricewatch: Silverstone RAVEN RVZ02
pricewatch: Xilence Torino

Gewoon de eisen ingesteld in de prijsvergelijker. Je kan alleen (voor zo ver ik weet) niet kiezen voor full size kaart support, daar moet je zelf even voor kijken. In deze passen allemaal full height kaarten, en in de Spire alleen singleslot kaarten.
Als je iets anders wil hebben moet je toch iets specifieker zijn. ;)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee