Voor een router hardware configuratie ben ik op zoek naar een Mini-ITX behuizing met onderstaande eigenschappen:
- Kleur: Zwart
- Inbouwen van koelers mogelijk
- 1 Horizontale full length Expansion slot
- Voor een Mini-ITX moederbord
- Desktop formaat (geen tower formaat)
Prijs is niet zo belangrijk
Merk is ook niet belangrijk, zelfs een erg goedkope kast zou volstaan van bijvoorbeeld het merk MS-Tech of LC-Power, of merkloos.
Ik heb zelf de afgelopen weken gezocht.
Resultaten: veel Mini-ITX behuizingen, zonder koelingsmogelijkheden en zonder full length expansion slot
Sommige Mini-ITX kasten hadden wel koelingsmogelijkheden met verticale half-length exansions slots
De combinatie van eigenschappen zoals hierboven genoemd ben ik helaas nog niet tegen gekomen.
Vraag: Heeft iemand nog suggesties?
@Iedereen:
Hartelijk dank vor de suggesties voor zoverre, de kasten rRob zijn de katen waar mijn voorkeur het meeste naar uitgaan tot dusverre, de andere kasten zijn te hoog, mijn voorkeur gaat uit naar een lage kast
- Kleur: Zwart
- Inbouwen van koelers mogelijk
- 1 Horizontale full length Expansion slot
- Voor een Mini-ITX moederbord
- Desktop formaat (geen tower formaat)
Prijs is niet zo belangrijk
Merk is ook niet belangrijk, zelfs een erg goedkope kast zou volstaan van bijvoorbeeld het merk MS-Tech of LC-Power, of merkloos.
Ik heb zelf de afgelopen weken gezocht.
Resultaten: veel Mini-ITX behuizingen, zonder koelingsmogelijkheden en zonder full length expansion slot
Sommige Mini-ITX kasten hadden wel koelingsmogelijkheden met verticale half-length exansions slots
De combinatie van eigenschappen zoals hierboven genoemd ben ik helaas nog niet tegen gekomen.
Vraag: Heeft iemand nog suggesties?
@Iedereen:
Hartelijk dank vor de suggesties voor zoverre, de kasten rRob zijn de katen waar mijn voorkeur het meeste naar uitgaan tot dusverre, de andere kasten zijn te hoog, mijn voorkeur gaat uit naar een lage kast
[Voor 11% gewijzigd door Chimichurri op 22-09-2018 14:15]