Toon posts:

Me abit kt7a is zwaar onstabiel!!

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al enige oplossingen gekregen en opgevolgd (pci sloten,irq's,via 4 in 1) maar ik kan nog geen programma installeren of hij hangt of start spontaan opnieuw op..
mijn OS is WinME..
HELLUP

Verwijderd

Wel de juiste instellingen in bios vwb. multiplier, FSB snelheid ?
Lees ff goed de bios-manual.
Ook de nieuwste 4 in 1 driver van Via ?

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Misschien moet je een Windows 2000 proberen.

Hoewel het spontaan rebooten wel als een voedingsprobleem klinkt.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• Dr. RiPsaw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mogelijk een defecte geheugenmodule...laat hem eens testen

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb in je ANDERE THREAD (!!) al meerdere keren gezegd dat het waarschijnlijk je geheugen is.

Ik heb jaren bij Dynabyte gewerkt als TD-er.. en 9 van de 10 keer worden BSOD's veroorzaakt door defect geheugen. Daadwerkelijk HANGEN van de PC (freeze) ligt meestal aan zaken als hardware conflicten.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

mmmm ... Ik wil niets uitlokken, maar ik heb nog niemand iets positiefs over Windows Me horen zeggen ... alleen doffe ellende met onstabiele systemen ... ik moet zeggen dat ik Windows Me zelf nog niet heb gebruikt, dus kan ik eigenlijk er niet echt iets van zeggen, maar Windows Me vindt ik voorlopig niet interessant genoeg.

Zelf gebruik ik Windows 98/NT/2000.
en NT/2000 Server.

Ik zou zeggen probeer het eens met Windows 98 second edition, ondersteund net zoveel als Me.

Maar zoals al eerder gezegd kijk eens of je, je geheugen eens kunt testen ... een "foute" geheugen module kan ook veel problemen veroorzaken. Helaas weet ik zo niet 1,2,3 ... een progje maar ik heb er hier al vaker over gelezen op Tweakers.net dus kijk ff met de search.

suc6

Verwijderd

Ik heb zelf net een abit kt7a ingebouwd maar win ME was echt fucked up! Kon geeneens de explorer openen of hij liep spontaan vast. Win 98 erop ging beter maar heb nu Win 2000 pro, en dat loopt als een tierelier :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

dubbelpost: mag niet dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.