Hoi,
Ik ben in het bezit van een HP Pavilion 15-ck0xx laptop.
Intel I7 ( 8ste generatie, 8 MB intern geheugen.
SSD schijf 120 gb en 1 TB harde schijf.
Dit systeem draait met Windows 10 home.
En nu wil ik daar Windows 7 32 bit bij gaan zetten ( dual boot ) ik heb deze versie nodig om mijn cnc machine te kunnen aansturen.
Ik heb een usb stick 16 gb aangemaakt met Rufus 2.81.
Maar deze wil niet booten op mijn laptop.
Boot security uitgezet, 1e boot op USB gezet, verschillende poorten geprobeerd maar geen resultaat.
Als ik op ESC druk tijdens het opstarten dan kom ik in een soort boot menu en daar staat ie dus niet tussen.
Ik heb 3 sticks inmiddels geprobeerd, en de laatste gechecked op mijn pc en hij direct booten.
Hoop dat jullie me verder kunnen helpen, want ik zie geen licht meer aan het einde van de tunnel
Groetjes Martin
Ik ben in het bezit van een HP Pavilion 15-ck0xx laptop.
Intel I7 ( 8ste generatie, 8 MB intern geheugen.
SSD schijf 120 gb en 1 TB harde schijf.
Dit systeem draait met Windows 10 home.
En nu wil ik daar Windows 7 32 bit bij gaan zetten ( dual boot ) ik heb deze versie nodig om mijn cnc machine te kunnen aansturen.
Ik heb een usb stick 16 gb aangemaakt met Rufus 2.81.
Maar deze wil niet booten op mijn laptop.
Boot security uitgezet, 1e boot op USB gezet, verschillende poorten geprobeerd maar geen resultaat.
Als ik op ESC druk tijdens het opstarten dan kom ik in een soort boot menu en daar staat ie dus niet tussen.
Ik heb 3 sticks inmiddels geprobeerd, en de laatste gechecked op mijn pc en hij direct booten.
Hoop dat jullie me verder kunnen helpen, want ik zie geen licht meer aan het einde van de tunnel
Groetjes Martin