Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aankoopadvies touchscreen monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JoeryM
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 06-08-2020
Beste Tweakers,

Ik zoek een?
Touchscreen monitor + mount

Wat is je budget?
max 250€ voor de monitor zelf

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet precies, als het maar goede kwaliteit is. Ik had al deze al gevonden: https://www.centralpoint....-t2252mts-b5-num-6974725/. Ik heb alleen nul verstand of dit een beetje goede prijs/kwaliteit is...

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zoek een touchscreen monitor + mount zodat ik em bij mijn bed kan hangen zodat ik savonds nog bijvoorbeeld Netflix kan kijken of verslagen voor school kan maken maar geen laptop of tablet nodig heb. Ik heb een redelijk krachtige pc waar ik em op aan zou sluiten. (Het is misschien een vaag idee maar het leek me wel gaaf, heb geen idee of dit mogelijk is en het geld waard is)

Ik zal proberen alles zo duidelijk mogelijk te vertellen/beantwoorden, ik heb dit 2 weken geleden bedacht en al wat research gedaan. Kon alleen niet echt een goede monitor vinden waar ik 100% achter stond...

[Voor 20% gewijzigd door JoeryM op 23-09-2018 19:18]

Alle reacties

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
Op alleen een monitor kan je geen netflix kijken of een verslag maken... Waar wil je hem dan aan hangen? Je telefoon?

Kabeltjes van/naar je telefoon zijn altijd kwetsbaar (vanwege de mini aansluiting en omdat je telefoon niet stil ligt) en zijn vaak duur.

Een (extra) tablet aan de muur of een oude laptop ofzo speciaal voor bij bed lijkt mijzelf handiger, maar ik heb dan ook altijd wel dergelijke apparaten 'over' ;)

• JoeryM
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 06-08-2020
dragon2 schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:50:
Op alleen een monitor kan je geen netflix kijken of een verslag maken... Waar wil je hem dan aan hangen? Je telefoon?

Kabeltjes van/naar je telefoon zijn altijd kwetsbaar (vanwege de mini aansluiting en omdat je telefoon niet stil ligt) en zijn vaak duur.

Een (extra) tablet aan de muur of een oude laptop ofzo speciaal voor bij bed lijkt mijzelf handiger, maar ik heb dan ook altijd wel dergelijke apparaten 'over' ;)
Was vergeten er bij te zetten dat ik em op mijn pc aansluit, ik gebruik voor alles mijn pc behalve dan voor dit. Het leek mij een goedkopere oplossing om dan dit te doen dan een laptop te kopen.

• ocf81
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Voor €250 ga je geen touchscreen monitor én een beugel scoren. Een scherm met multi touch van enige grootte kost namelijk al €250 an sich. Ik denk dat je jouw budget moet ophogen naar €350 om dit project enige kans van slagen te geven.

[Voor 35% gewijzigd door ocf81 op 23-09-2018 15:32]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive | Upgrade your life!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Niet-touch scherm en draadloos toetsenbord / trackpad in een?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True