Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Videokaarten 2 op een systeem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• GhixPL
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 02-06 21:28
Hallo ik had vraag over of het mogelijk was om twee verschillende videokaart te kunnen aansluiten en dat ze samen werkten en daarmee bedoel ik Gts 450 met Gtx580 is dat mogelijk? :)
ik heb een Moederbord waar normaal twee poorten zijn voor Videokaarten ik weet dat meer informatie zou nodig zijn over de moederbord maar ik krijg hem pas morgen binnen en weet echt niet meer wat voor een het was ik zag alleen dat er 2 Videokaarten in konden

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 11:20

br00ky

Moderator Harde Waren
Waarom staat dit in een subforum over voedingen en randapparatuur?

Schopje naar V&B.

Verder is je vraag afhankelijk van welk moederbord je hebt. Maar zonder dat te weten, nee twee verschillende kunnen sowieso niet.

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 09:31
Tot morgen dan als je hier vermeld welk moederbord je exact hebt. Zet er dan meteen bij welke cpu je hebt en het merk en type van de voeding.
Verder is het van belang te weten waarom en waarvoor je twee verschillende videokaarten wil gebruiken.

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11:40

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Als de kaarten en de game dx12 ondersteunen resp. gebruikt kan dat ja.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• White Feather
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 11:48
DukeBox schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:29:
Als de kaarten en de game dx12 ondersteunen resp. gebruikt kan dat ja.
En de game die specifieke functie van DX12 ondersteunt.

DX12 biedt slechts in de basis de mogelijkheid om 2 kaarten (buiten SLI/Crossfire met elkaar te laten werken. Het zal echter wel door de game-programmeur zelf moeten worden ondersteund. Bijna nooit dus.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True