Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iPhone XS] Foto-topic

Pagina: 1
Acties:
  • 958 views

• pretraket
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 16-05 17:56
Voor het plaatsen van foto's gemaakt met de iPhone XS.

Misschien fijn voor mensen ( zoals ik) die vooral interesse hebben in de camera en benieuwd zijn hoe het uit de verf komt.

Of natuurlijk om mooie foto's te showcasen :)

Edit: spellingsfouten

[Voor 7% gewijzigd door pretraket op 21-09-2018 17:18]

• lifeguard
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 20:55
Kan dat niet gewoon hier? [iPhone XS] Ervaringen & Discussie

• pretraket
Denk dat dit fijner is dan om door paginas van dat topic te moeten scrollen om fotos te kunnen zien

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22:35
Goed idee om een eigen topic aan te maken. De camera is één van de belangrijkste redenen geweest om naar de Xs over te stappen. Ik ben met de app ‘Halide’ aan het experimenteren om RAW foto’s te schieten. Jammer genoeg krijg ik daar nog geen lekkere platen uit.

• pretraket
D-Ed schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:56:
Goed idee om een eigen topic aan te maken. De camera is één van de belangrijkste redenen geweest om naar de Xs over te stappen. Ik ben met de app ‘Halide’ aan het experimenteren om RAW foto’s te schieten. Jammer genoeg krijg ik daar nog geen lekkere platen uit.
Misschien Lightroom proberen?

• D-Ed
pretraket schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:07:
[...]

Misschien Lightroom proberen?
Dit is de fotoapp, blackroom gebruik ik voor edits maar het basisbestand is al niet goed (ruis/pixels).. Meer dan als ik met de gewone camerapp schiet dus ik doe iets fout ;)

• pretraket
D-Ed schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:16:
[...]

Dit is de fotoapp, blackroom gebruik ik voor edits maar het basisbestand is al niet goed (ruis/pixels).. Meer dan als ik met de gewone camerapp schiet dus ik doe iets fout ;)
Kan een kinderziekte zijn van iOS12 /iPhone Xs.... hmm

• D-Ed
Vanmorgen zijn ook wat andere spullen binnen gekomen voor mijn Xs:

Een handige grip + een Tripod mount de ‘Glif’: https://www.studioneat.com/products/glif

Bovendien nog een kleine driepoot (waar de Glif dus ook op past): https://www.amazon.de/PED...mera-Stativ/dp/B00N64BKK6

Hiermee heb ik een compacte kit welke het makkelijker maakt om foto’s te schieten en video’s op te nemen.

[Voor 13% gewijzigd door D-Ed op 22-09-2018 15:11]

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

pretraket schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:17:
Voor het plaatsen van foto's gemaakt met de iPhone XS.

Misschien fijn voor mensen ( zoals ik) die vooral interesse hebben in de camera en benieuwd zijn hoe het uit de verf komt.

Of natuurlijk om mooie foto's te showcasen :)

Edit: spellingsfouten
Hiervoor hebben we al een algemeen topic: [iOS] Apple iPhone film en fotografie topic

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• pretraket
D-Ed schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 15:08:
Vanmorgen zijn ook wat andere spullen binnen gekomen voor mijn Xs:

Een handige grip + een Tripod mount de ‘Glif’: https://www.studioneat.com/products/glif

[Afbeelding]

Bovendien nog een kleine driepoot (waar de Glif dus ook op past): https://www.amazon.de/PED...mera-Stativ/dp/B00N64BKK6

Hiermee heb ik een compacte kit welke het makkelijker maakt om foto’s te schieten en video’s op te nemen.
Heb ondertussen zoveel tripods thuis, word er gek van. Gelukkig heeft deze nog een normale prijskaart

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

We hebben al een topic over dit onderwerp, nl. [iOS] Apple iPhone film en fotografie topic. Nog een topic is wat teveel van het goede, dus deze gaat op slot. Ik ga niet de berichten daar naar toe verplaatsten, omdat het de discussie daar dan niet meer te volgen is. Je bent vrij om je bericht daar opnieuw te plaatsen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True