Toon posts:

Wat kan nou waar op ??

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
heb een BX-6 Rev2.0 en een 200 watt voeding

volgens een levernacier kan er geen geforce1 op omdat het bord te oud is en de voeding te licht. ik had een geforce1 maar deze deed niks nada in 3D, wel in 2D

volgens hem kon een voodoo3 PCI wel.

als ik reviews lees kom ik er niet meer uit.

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 13:24
Ik ben de afgelopen dagen veel computer zaken afgegaan .. en daar adviseerden ze mij ongeveer allemaal een 300watt voeding voor een geforce ! Die schijnt nogal wat energie te slurpen :)
Maybe dat ie daarom alleen 2d wil doen ofzo?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ikzelf heb een paar maanden stabiel een Celeron366@550 en een GeForce DDR-DVI gehad, en dit met een 200W voeding! Natuurlijk wil dit niet zeggen dat het bij jouw ook zou moeten werken (200W voedingen zijn natuurlijk niet allemaal exact hetzelfde). Maar waarom koop je dan niet voor fl.80,- een 300W voeding? Om nou een Voodoo3 PCI te nemen ... tja jouw beslissing natuurlijk. Je kan ook voor iets minder een 250W voeding proberen, en als dit niet werkt kun je hem altijd binnen 8 dagen terug brengen (zelfde geld trouwens ook voor de 300W). Ik zou voor die paar tientjes niet de keuze van de grafische kaart laten afhangen ...

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
een voodoo3 is mischien niet de beste optie, wat als ik nou een voodoo4 zou nemen.

beide zitten in dezelfde prijsklasse. verbruikt de voodoo4 net zoveel stroom, en kan deze op een BX-bord. (er van uitgaande dat de Geforce NIET op een BX-bord kan)

hebben de Geforce1 en de voodoo4 dezelfde kwaliteiten (speed en beeld)

Verwijderd

ik heb een geforce 1 DDR op een bx bord
met een celeron 500 proc

225 watt voeding nooit een probleem gehad

kep ook nog een athlon 700 met geforce 1 DDR
had een 225 watt voeding maar draaide zeer onstabiel nu een 300 watt voeding en draait weer prima

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
Volgens mij krijg je met een voodoo 4 waarschijnlijk hetzelfde probleem.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Topicstarter
HOERA !!!!!!!!!

ik ben eruit.

een maat van me heeft de prophet met tv-uit. die der maar us opgeprikt en gekeken wat die deed. en wat denk je................

nos problemos, lopen als een speer.

3DMark2000 gedraaid en niks ging mis.
unreal tournament demo (wat een gave graphics) en geen problemen. die gasten hebben me gewoon een kapotte kaart verkocht.

Het wordt dus toch een geforce kaart.

in ieder geval bedankt voor het meedenken!!!!
Pagina: 1