Toon posts:

iMac (Late 2012) valt uit

Pagina: 1
Acties:

• Redondo77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:46
Heeft iemand van jullie dit reeds al eens tegengekomen.
Sinds een klein half jaar valt mijn iMac regelmatig uit.
99 op 100 heb ik het als ik een game speel (WoW of Diablo III bv.).
Ik kan de MAC niet meer opzetten tenzij ik 10 a 20 seconden de stekker uittrek, terug insteek en daarna lukt het wel. Enig idee wat er hier aan de hand zou kunnen zijn?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik: IMAC Late 2012.
Spel: Diablo III of WoWarships
...

Verschillende memory testen laten lopen: geen problemen gevonden
Console logs uitgekamd maar er wordt niks relevant gelogd.
...

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:54

nelizmastr

Goed wies kapot

Al eens de temperaturen bekeken? Wanneer heb je de iMac voor het laatst stofvrij gemaakt?

I reject your reality and substitute my own

• natnek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 23:45
Ik heb het zelfde probleem met mijn 27 iMac late 2012
Betreft je voeding zie hier https://discussions.apple.com/thread/6176570?page=1

Ik ben al 2 keer terug geweest naar de applestore
ze hebben logicbord vervangen en de harde schijf.
Het probleem bleef daarna de voeding vervangen op aandringen een liteone voeding gevraagd maar daar wilde ze niet aan.
Ze hebben gewoon de 1e batch voeding vervangen en na 2 maanden kwam het uitvallen weer voor.

Eigenlijk is aan de binnenkant nu alles vervangen alleen niet de juiste voeding,
Ze geloven je gewoon niet, ook niet van het tonen van de getoonde topic's hierover.

Ik heb het vaak met een game of een youtube filmpje dat hij uit valt, maar ook spontaan met het inladen van internet pagina's.

ook met bootcamp op windows 10 komt het vaak voor.

De reparaties waren over de 1200 euro, maar dat heb ik gelukkig niet hoeven te betalen, ik heb aanspraak gemaakt van het europees consumenten recht.

Ik heb het maar opgegeven (moe gestreden apple gebruiker)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee