Prijzen in reviews (RTX 2080 en 2080 Ti Review)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:56

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
In dit geval specifiek reviews: RTX 2080 en 2080 Ti - Een nieuwe, maar dure prestatiekroon maar ik merk het veel vaker op.

Vaak lees ik op mijn mobiel alleen de inleiding en conclusie. Daar lees ik meermaals terug dat het product "duur" is, een "hoge prijs" heeft. In het artikel (en in ieder geval die pagina's) lees ik echter niet terug hoe duur en hoe hoog. De gerelateerde producten hebben geen prijzen bekend.

Dit is voor mijn leesplezier echt een grote teleurstelling omdat er dikwijls wordt gerefereerd aan informatie die op dat moment voor mij niet beschikbaar is. Uiteraard zijn prijzen aan verandering onderhevig maar benoem dan de adviesprijs, introductieprijs, etc.

De HWinfo buren nemen dit wel in hun conclusie op, waardoor ik daar uiteindelijk de informatie heb gehaald.

[ Voor 6% gewijzigd door Eagle Creek op 21-09-2018 12:31 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:34
@Eagle Creek, @willemdemoor:
Ik had hetzelfde gevoel als jij - ik geef niet heel veel om videokaarten, maar bij die titel "maar dure prestatiekroon" was ik benieuwd hoe duur 'duur' was. En ja: dat is in dat super-uitgebreide artikel verdraaid lastig terug te vinden.

Uiteindelijk op pagina 18 het volgende zinnetje gevonden:
Daarbij gaan we uit van de adviesprijzen van de Nivdia RTX-kaarten van respectievelijk 1259 en 849 euro voor de 2080 Ti en de 2080 en van 750 euro voor een GTX 1080 Ti-videokaart.
Maar, bij een artikel die het duur-zijn belangrijk genoeg vindt om het in de titel te noemen, had hier wat meer aandacht aan besteed mogen worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Puntje, ik heb de prijzen in de tabel op p1 erbij gezet en in de conclusie duidelijker gemaakt

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:56

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Zeer bedankt :)

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~