Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• MadTinus
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 21-07-2020
Mijn vraag
Ik gebruik een Marantz NR1506 receiver, keihandig dat je muziek via bluetooth vanaf je telefoon kunt afspelen, maar waarom komt het geluid via mijn TV en niet via mijn fijne Tannoy speakers? Irritant!!! :( :( :(

Ging eerder wel goed. Ik heb enige tijd geleden de receiver teruggezet naar de fabrieksinstellingen omdat bluetooth niet goed meer werkte. Nadat ik mijn telefoon opnieuw heb gekoppeld, komt het geluid ineens via de tv, ik kan nergens vinden hoe ik dit kan wijzigen.

Alle reacties

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Das maf. Weet je zeker dat ie met je marantz is gekoppeld en niet met je TV, of met beiden?
Verder: handleiding http://manuals.marantz.co.../NR1506_EU_NL.pdf#page147 zie pagina 95. Dat toevallig aan staan, dat ie video ook moet weergeven?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• MadTinus
Bedankt voor je reactie!

Zojuist de receiver aangezet en weer verbonden met mijn telefoon en nu komt het geluid wel uit de speakers... Schiet mij maar lek! :/

Nog wel een andere vraag nu we het er toch over hebben. Als ik 'TV Audio' selecteer, hoop ik altijd het geluid van de TV over mijn speakers te horen, dit werkt alleen niet, het blijft stil.. Hoe los ik dit op?

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zou eens bij mijn telefoon kijken welke apparaten ie allemaal herkent en daar de TV bij weghalen als ik dat zo hoor ;)

En waar selecteer je "TV-audio", op je TV of op je receiver?
Sowieso lijkt het me voor jou een aanrader om de handleiding van dat ding eens goed door te lezen, en dan met name hoe je de setup doet (vermoed dat je dat initieel niet eens hebt gedaan als ik je zo hoor) en hoe je bepaalde ingangen aan bronnen toewijst, referentievolumes instelt, etc.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• MadTinus
Bij bluetooth verbindt mijn telefoon altijd netjes met de receiver, niet de TV, zover was ik wel ;)

Ik heb wel degelijk de initiële setup doorlopen waarbij TV audio ook voorbijkomt, juiste hdmi-poort wordt gekozen etc. maar hij doet 't dus nog niet. Ik ga inderdaad de handleiding nog maar eens goed doorspitten.

Nogmaals dank voor je hulp tot zover!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True