Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laptop nodig voor opleiding Beheerder N4

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• wileazy
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 12:06
Dag allemaal!

Voor mijn opleiding heb ik een nieuwe laptop nodig. Mijn huidige zit gewoon net onder de rand.

Ik ben op zoek naar een laptop met op z'n minst 16 GB aan werkgeheugen en een goede i5/i7 CPU.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik hem voornamelijk voor de opleiding en game hier niet op. Op de opleiding draai ik meerdere Virtual Machines met een maximale load van 2 Windows servers 2016 en een Windows 10 client (en natuurlijk mijn fysieke machine met chrome/word enzovoorts).

Wat is je budget?
Ik dacht zelf aan een prijs rond de €1200,- iets meer of minder doe ik niet moeilijk over als het een logische reden heeft.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag mee naar school maar gewicht maakt niet uit. Zolang die maar een schermdiagonaal heeft van 15,6 inch.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen Apple

Alvast bedankt! :) :)

Alle reacties

• Voodoo
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 17-06 14:11

Voodoo

Lurker

Wellicht zit hier wat tussen:
categorie: Laptops

[Voor 49% gewijzigd door Voodoo op 21-09-2018 12:01]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True