Ik ben dit topic begonnen omdat ik wil weten wat mensen hun ervaringen met het Firstlook Festival. Ik zit te overwegen om daar naartoe te gaan dit jaar maar ik wil toch eerst van anderen horen hoe het is en hoe de lange rijen die ik in de aftermovie gezien heb worden behandeld.
Vraag
Alle reacties
Niet geschoten is altijd mis toch? Dat jij zo makkelijk zulke dingen accepteert moet jij weten. Ik ben godzijdank niet zo.Znivian schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:47:
Post je nou je vraag opnieuw in ander topic? Als niemand reageert, reageert er niemand...
We hebben regels hier op Tweakers, wellicht wil je die een keertje doornemen?Timsworld schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:55:
[...]
Niet geschoten is altijd mis toch? Dat jij zo makkelijk zulke dingen accepteert moet jij weten. Ik ben godzijdank niet zo.
Je aanvallende toon zorgt er bij mij in ieder geval voor dat ik geen zin heb om je een nuttig antwoord te geven.
Veel plezier in je gezellige wereld van TimTimsworld schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:55:
[...]
Niet geschoten is altijd mis toch? Dat jij zo makkelijk zulke dingen accepteert moet jij weten. Ik ben godzijdank niet zo.

Nee, zo werkt het hier niet. We hebben gewoon regels waar je mee akkoord bent gegaan, en eentje daarvan is het niet crossposten (Hetzelfde topic ook op andere plekken plaatsen).Timsworld schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:55:
[...]
Ik sluit deze en wil je ook vriendelijk vragen om zelf wat vriendelijker naar anderen te doen als ze je ergens op wijzen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.