nieuws: Keuringsinstantie toont geheugen en accucapaciteit iPhone XS, XS Max ...
Hey @arnoudwokke ,
Door in beide zinnen te verwijzen naar "veel Android-smartphones" maar daarin een tegengesteld voorbeeld geeft, vind ik het verwarrend lezen.
Hey @arnoudwokke ,
Zoals wel eens eerder vind ik je vlotte schrijfstijl soms wat verwarrend. Het lijkt me dat de XR ofwel in de buurt komt van "veel Android-smartphones met een soortgelijke accu" of kleiner is dan "veel Android-smartphones met accu's met meer capaciteit".De XR heeft een 2942mAh-accu, terwijl de XS Max het moet doen met een accucapaciteit van 3174mAh. Daarmee zijn de accu's van de iPhones in de buurt van die van veel Android-smartphones. De grote Android-smartphones met kleine accu hebben veelal een capaciteit van 3000mAh. Veel toestellen hebben inmiddels accu's met meer capaciteit, zoals 4000mAh voor de Huawei P20 Pro en Samsung Galaxy Note 9.
Door in beide zinnen te verwijzen naar "veel Android-smartphones" maar daarin een tegengesteld voorbeeld geeft, vind ik het verwarrend lezen.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~