Toon posts:

Welke inbouwkraan

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:20
Ik ben opzoek naar een inbouwkraan, inbouw douche en een vrijstaand badkraan allemaal in zwart.

Ik ben bij aantal winkels binnen geweest en ik zie een grote prijsverschil bij bepaalde winkels.

Bij q1sanitair.nl heb ik de volgende producten gezien.

Inbouwkraan:
https://www.q1sanitair.nl...wart-met-uitloop-23cm.awp

Inbouw doucheset:
https://www.q1sanitair.nl...in-de-kleur-mat-zwart.awp

Vrijstaand badkraan:
https://www.q1sanitair.nl...e-garnituur-mat-zwart.awp

Hun prijzen zijn best laag vergeleken met andere sanitairwinkels.

Ik ben bij Sanisale geweest en die verkoper heeft mij verteld dat ik moet oppassen met producten kopen bij bedrijven als q1sanitair want de kwaliteit is veel minder dan de kwaliteit die ze zelf verkopen. Vooral binnenwerk van de kranen kunnen sneller kapot gaan als ze niet van goede kwaliteit zijn.

Prijsverschil is circa double bij Sanisale op iedere product. Ik wil geen lekkage hebben straks door slechte inkoop maar ik snap niet waarom zoveel prijsverschil is bij q1sanitair vergeleken met Sanisale of andere bedrijven. De genoemde producten hierboven zijn van Italiaanse merken volgens Q1sanitair.

Wat mij opvalt is vooral die vrijstaand badkraan. Daar staat het merk Alesso
Bath kraan op maar ik kan nergens dat merk Alesso vinden!

Als ik bij een andere sanitairwinkel die drie spullen bestel ben ik in totaal ongeveer 1500 euro duurder uit!
Dat verschil moet toch ergens vandaan komen...wilt dit zeggen dat die spullen bij q1sanitair veel sneller kunnen kapot gaan?

Hoe kan ik weten of die producten wel van goede matriaal zijn en of raden jullie mij aan om meer geld te investeren in duurdere/andere merken?

Alle reacties

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-03 08:03
Ik zou ook vooral kijken naar de support die een fabrikant kan leveren. Ik kan voor een Grohe kraan van 15 jaar oud nog steeds spullen krijgen. Alesso zal wel uit een willekeurig fabriekje komen en daar heeft iemand de stikker Alesso op geplakt zodat het nog wat lijkt. Ik verwacht dat daar geen support achter zit, zodra het model kraan niet meer verkocht wordt houdt het op.

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-03 13:42
Ik ben erg te spreken over de kwaliteit van Hotbath. Deze verkopen ze bij oa Bouwcenter. Italiaanse makelaardij en hebben ook zwarte exemplaren in het assortiment.

Grohe is afgelopen jaren behoorlijk achteruit gegaan vind ik zelf. Kunststof knoppen en fragieler binnenwerk.

[Voor 42% gewijzigd door virtualJac op 21-09-2018 10:36]

there's no tweak without the tweaker

• HerrJP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-03 22:39

HerrJP

!!!!!

Kijk ook eens naar Waterevolution Flow, wij hebben hiervoor gekozen bij onze verbouwing. Goede prijs/kwaliteit, mooi design en hele lijn in het zwart. Mooi spul!

-o-o-0-o-o-

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:20
HerrJP die optie heb ik ook gisterenavond ondekt dan ben ik 1350 euro duurder uit dan als ik via q1sanitair bestel ( hun Italiaanse merken ).

Ik heb gisteren tot laat zitten googelen, Pff je kan door de bomen het bos niet meer zien. Grohe en andere bekende Duitse merken maken geen zwarte kleur kranen en douchen! zwart is eenmaal mooiste!
Ik snap niet waarom! Ze slaan plank totaal mis hiermee! Veel mensen ( zoals ik ) zijn sneller geneigd om een bekende merk te kopen omdat ze zelf weinig verstand van kwaliteit van de onderdelen hebben en meer vertrouwen op de naam.
Maar goed, is Waterrevolution Flow dan ook een A merk? Opzich 1000 euro verschil waag ik wel voor betere kwaliteit.

[Voor 4% gewijzigd door kardox op 22-09-2018 09:47]

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:45
Toen ik vorig najaar een zonneboiler plaatste, verbaasde ik mij dat op de de uitloop van het warme water er via een mengkraan terug koud water bij gebracht werd. Toen ik navraag deed bij de installateur vertelde die me dat het binnenwerk van sommige kranen tegenwoordig niet meer bestand is tegen de hoge temperaturen (die een zonneboiler kan leveren). Ik kan alleen vermoeden dat een dergelijk binnenwerk ook de prijs zal drukken.

Wij hebben trouwens aan de wasbak kranen van Paffoni. Ik heb even gekeken, en die hebben er ook met zwarte afwerking

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-03 17:06
kardox schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:38:
Grohe en andere bekende Duitse merken maken geen zwarte kleur kranen en douchen! zwart is eenmaal mooiste!
Ik snap niet waarom! Ze slaan plank totaal mis hiermee! Veel mensen ( zoals ik ) zijn sneller geneigd om een bekende merk te kopen omdat ze zelf weinig verstand van kwaliteit van de onderdelen hebben en meer vertrouwen op de naam.
Even heel erg lullig gezegd hoef je ook geen kwaliteit van een Duits merk als je zoiets trendgevoeligs aanbrengt. Dikke kans dat 90% van de zwarte kranen meer dan genoeg heeft aan de levensduur van een b-merk.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee