Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Visual Studio (code)

Pagina: 1
Acties:

• Jogai
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 22:36
Ik heb moeite met de meuktracker. Nu staat er een update voor visual studio 15.8.4 in, maar de volgende is al gereased. https://docs.microsoft.co...es/vs2017-relnotes#15.8.5

Zo ook met Visual Studio Code. 1.27 is overgeslagen, maar de .2 fix release is wel vandaag gepubliceerd. Die is volgens mij ook al een aantal dagen uit.

Normaal is de oplossing natuurlijk om te submitten, maar dat heb ik de laatste tijd gedaan, voor beide updates, maar dat werdt gewoon niet meegenomen. Soms werdt het dagen later meegenomen, maar stond ik er niet eens bij als submitter.

Doe het snel als na een release, of niet en zeker niet een paar dagen later en dan zonder submitter.

Full time freelance sinds 2020! Link me =====> www.linkedin.com/in/wdingemanse

• Qwerty-273
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:20

Qwerty-273

Meukposter

Jogai, we doen de download sectie voornamelijk met slechts twee freelancers, Bart en ik. Daardoor kan het zeker voorkomen dat een submit niet in de download queue terecht komt, om er vervolgens een item over te schrijven. Daar zit ook een stukje beschikbare tijd aan onze kant aan, maar ook wat er nog meer in de queue staat en waar de voorkeur van Bart en ik naar uitgaat (ik neem vaker items mee in de ontwikkel- of enterprise-hoek volgens mij). Excuses, verlaat maar niet minder gemeend, voor het missen van de submits.
We zien graag submits in de queue verschijnen, wij zijn zelf ook maar beperkt als freelancers met tijd, en dan kijken we vaak naar al bekende producten waar we al eerder over geschreven hebben ipv compleet nieuwe items met updates. Al hebben we al verschillende keren natuurlijk over VS en VSCode geschreven.

Erzsébet Bathory | iPod mini met 16GB | Strajk Kobiet

• Jogai
Bedankt voor je reactie. Dit maakt het wel begrijpelijk idd. Aan de andere kant, als mensen een aantal keer gesubmit hebben, en de meuk verschijnt pas laat en/of zonder submitter is dat wel een beetje ontmoedigend om te blijven submitten. Vaak wordt er in de commits naar users gewezen van 'submit dan zelf', maar zoals blijkt is dat niet helemaal de oplossing. Misschien iets om mee te nemen (maar hangt denk ik ook af hoe jullie de queue te zien krijgen/beheren).

Klein gerelateerd puntje, bij de meeste items staat Japke als auteur, is dat niet gek dan. Ik zal hem dit al te verwijten... ;)

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Jogai schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 00:05:
[...]

Klein gerelateerd puntje, bij de meeste items staat Japke als auteur, is dat niet gek dan. Ik zal (edit: bedoel je 'zat'?) hem dit al te verwijten... ;)
Japke Rosink == @Qwerty-273 :P , zie https://tweakers.net/crew/119/

[Voor 5% gewijzigd door u34186 op 19-10-2018 00:11]

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

• Jogai
Excuus, ik zie nu ook dat de submitter wat lager staat. Misschien nieuw design?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True