Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iPhone 8 blijft hangen op 'Activeren mislukt'

Pagina: 1
Acties:

• Canon_nl3
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 23-02 12:06
Hallo allemaal,

Ik help iemand die heeft een iPhone 8, nu een maand of 2. Hij deed het altijd, maar hij kreeg problemen. Een collega die er verstand van heeft (zegt ie), heeft hem weer op fabrieksinstellingen gezet.

Goed, ik dacht, ik maak hem zo even. Maar het tegendeel is waar. Ik kan er niets mee beginnen.

Ik doe de telefoon aan. Ik kan een taal selecteren, aanmelden bij wifi en dan komt er 'Activeren mislukt'. (zie afbeelding). Verder kom ik niet. Ook niet na een uur knooien.

Ik heb iTunes op mijn PC helemaal geupdate en nu dus de nieuwste versie. Als ik de telefoon aan mijn PC doe (met de USB-kabel) dan geeft iTunes ook aan dat hij er niets mee kan (zie afbeelding), omdat de simkaart misschien niet goed is geplaatst.

- Ik heb zijn simkaart er in gehad - en geprobeerd
- Ik heb zijn simkaart er uitgehaald - en geprobeerd
- Ik heb mijn simkaart (die het sowieso doet en zelfde provider KPN) er in gedaan - en geprobeerd
- Ik heb de telefoon voor de stofzuiger gehouden terwijl de simkaart houder er uit is.
Niets werkt!

Ik vrees dat we naar KPN moeten of naar een Apple store o.i.d..

Maar misschien heeft 1 van jullie nog een wondertje?

Ik heb dit Topic bekeken: iPhone activeren lukt niet?
Dit gelezen: https://support.apple.com/nl-nl/HT201407

• KRGT
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

KRGT

Have a nice day!

• Canon_nl3
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 23-02 12:06
Bedankt voor de reactie.

Ik had het nog niet gezien en ga morgen nogmaals proberen. Ik krijg er niets voor in 10 minuten. Misschien dat ik de behendigheid van die knoppen niet goed doe, of misschien werk het niet.

iPhone gaat gewoon aan en uit. iTunes doet of niets, of geeft weer de afbeelding aan.

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Schakel voor de lol eens je firewall/antivirus uit voor je volgende poging.

• ChristianBurger
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 22-02 22:58
Canon_nl3 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:48:
Hallo allemaal,

Ik help iemand die heeft een iPhone 8, nu een maand of 2. Hij deed het altijd, maar hij kreeg problemen. Een collega die er verstand van heeft (zegt ie), heeft hem weer op fabrieksinstellingen gezet.

Goed, ik dacht, ik maak hem zo even. Maar het tegendeel is waar. Ik kan er niets mee beginnen.

Ik doe de telefoon aan. Ik kan een taal selecteren, aanmelden bij wifi en dan komt er 'Activeren mislukt'. (zie afbeelding). Verder kom ik niet. Ook niet na een uur knooien.

Ik heb iTunes op mijn PC helemaal geupdate en nu dus de nieuwste versie. Als ik de telefoon aan mijn PC doe (met de USB-kabel) dan geeft iTunes ook aan dat hij er niets mee kan (zie afbeelding), omdat de simkaart misschien niet goed is geplaatst.

- Ik heb zijn simkaart er in gehad - en geprobeerd
- Ik heb zijn simkaart er uitgehaald - en geprobeerd
- Ik heb mijn simkaart (die het sowieso doet en zelfde provider KPN) er in gedaan - en geprobeerd
- Ik heb de telefoon voor de stofzuiger gehouden terwijl de simkaart houder er uit is.
Niets werkt!

Ik vrees dat we naar KPN moeten of naar een Apple store o.i.d..

Maar misschien heeft 1 van jullie nog een wondertje?

Ik heb dit Topic bekeken: iPhone activeren lukt niet?
Dit gelezen: https://support.apple.com/nl-nl/HT201407

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Uiteindelijk nog een oplossing gevonden? Ik heb exact hetzelfde probleem.

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 23-02 18:10
Updaten via iTunes in DFU mode.

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:32

Geronimous

Moderator Spielerij
Contact opnemen met Apple Support...

dat uitroepteken naast Geen service is geen goed nieuws...

FT-17 FTW!

Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True